• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • vackrastarflow
    tjolahopp81 skrev 2009-01-11 11:41:39 följande:
    Svar på #455vackrastarflow skrev 2009-01-10 19:10:06 följande: Men jag har för mig att Bohaget finns i Karlshamn också (på en tvärgata till gågatan), frågan är bara vilket som är närmst för dig?!
    Iochmed att jag bor i Helsingborg så är det definitivt närmast
  • Kaktus76
    Häxan Hedda skrev 2009-01-11 12:33:46 följande:
    Kaktus lilla vän,jag lider verkligen med dig! Att sälja huset måste verkligen kännas sååå vedervärdigt *sparkar HÅRT på kaktuskarl´n*Hoppas att du kommer att må mycket bättre då du väl kommit på plats i din nya lägenhet. *kramar om hårt och länge*
    TACK
  • Gummsan82

Var det inte någon här som letade efter sängkläder med djungelmotiv från Hemtex?

• Mettan69

God morgon flickor

Hoppas allt är väl med er efter helgen.

Nu är julen borta hemma också. Sååå skönt. Ljust och frächt igen. Bara utegranen kvar men den får stå kvar till nästa helg.  Men oj så trött jag är. Lär mig aldrig att komma i säng på söndagskvällarna. Maken kom hem vid halv elva i går så jag kom ju inte i säng förrän klockan var över tolv. Min gamla kropp behöver sin sömn. Räcka ut tungan Kommer inte göra många knop när jag kommer hem från jobbet.

• Saga74

God morgon!

Nu har jag löst min layout *nöjd*

METTAN69 vi har oxå utegranen kvar MEN jag har faktiskt två vita adventsstjärnor kvar i huset. En i köket och en i hallen uppe, det är ju så fint!

PLISSEPLOSSE: Tjusigt! Vi har en vit trappa med lackad ute i furu, jag vill måla vitt maken vill det inte. Inte helt ovanligt har jag förstått!

EN allmän fråga, är ni tjejer snickar kunniga?!

• LissAnna
    Saga74 skrev 2009-01-12 09:03:41 följande:
    God morgon! Nu har jag löst min layout *nöjd* METTAN69 vi har oxå utegranen kvar MEN jag har faktiskt två vita adventsstjärnor kvar i huset. En i köket och en i hallen uppe, det är ju så fint! PLISSEPLOSSE: Tjusigt! Vi har en vit trappa med lackad ute i furu, jag vill måla vitt maken vill det inte. Inte helt ovanligt har jag förstått! EN allmän fråga, är ni tjejer snickar kunniga?!
    Jag gillar att snickra, trots att det är gubben som gör det mesta.
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9