• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • Mettan69

Hannnah: Ja men något diskret mönster i så tror jag det kan bli riktigt mysigt och slagtåligt. Flört

• Hannnas
    Mettan69 skrev 2009-02-16 11:27:59 följande:
    Hannnah: Ja men något diskret mönster i så tror jag det kan bli riktigt mysigt och slagtåligt.
    ja gud ja, diskret i samma färg, bara en nyansskillnad isf.. ska se vad jag kan hitta... lovar att visa när prob när är löst

Tack för tankar o idéer
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Saga74

Mettan! Va bra! Ska kolla på dom. Visst skulle även jag ha dom andra men instämmer med din man. Dom ÄR sjukt dyra

Ugglan: Jag har oxå sett dom indiska lyktorna med el indraget. Har lyktan men ingen el. Men om du vill se lyktan hojta till så lägger jag in den i bloggen =)

HANNA & TJEJEN ni bara måste skaff er en blogg!!!

Iaf nu är vår renovering av köket i full gång *spännande*

Ny handlad inredning i bloggen!

bosgarn.blogspot.com/

KRAM kram

• Mrs Ru Barb

Mettan....
    Kramar om, skoj att se att du oxå är kvar!

Jag har som sagt pysslat en massa med papperspyssel sen sist, men det har du säkert sett i bloggen.

Inte så mycket hemma pynt......vi köpte ju hus å det har varit stra renoveringsprojekt, som att flytta köket å sånt tar tid, men nu börjar det komma så långt att det är dax för fixandet....
    Lite bilder finna allt.....

hoppetossadesign.webblogg.se

• LDN

någon här inne som vet var jag kan hitta det bruna överkastet med blå bokstäver samt matchande burkar från greengate?
    har tidigare sett det på olika websidor men väntat med å köpa. och nu när jag letar så är jag inte människa

• LDN

oj... hann inte skriva klart,har en liten son här hemma med lååååånga fingar.
    ... ja! jag är i alla fall inte människa att hitta verken överkastet eller burkarna nu, hur mycket jag än letar.
    Någon som kan tala om för mig var jag kan finna dessa??? vill såååå gärna ha tag i det till min sons rum

paulssonsvitahem.blogspot.com

• Hannnas

Saga... men hur har man tid

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Saga74

Hannnnnah: Många n blir det! Ta dig tid *haha* om man har ett jobb blir det nog betydligt svårare men som student så hinner man med både det ena & det andra, det är lyx

LDN: Säg till om du hittar det, låter snyggt kul med första inlägget inte människa ?! Man börjar ju undra, vad är dte inrednin gör med oss LYCKA till!

VACKRA: det fanns inget där?! *nyfiken*

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9