• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • Saga74

glömde ju att berätta ... klantig som jag är!!! Efter att ha börjat att måla mitt köksskåp i vitt så skulle jag lyfta bort färgburken, tog tag i locket och *splash* VIT färg på hela golvet!

Gissa om det blev brott ... men nu är färgen ett minne blott *vitsigt*

Jag bara tänkte, vilken tur att färgen var vattenbaserad

• vackrastarflow
    Saga74 skrev 2009-02-16 21:25:05 följande:
    Hannnnnah: Många n blir det! Ta dig tid *haha* om man har ett jobb blir det nog betydligt svårare men som student så hinner man med både det ena & det andra, det är lyx LDN: Säg till om du hittar det, låter snyggt kul med första inlägget inte människa ?! Man börjar ju undra, vad är dte inrednin gör med oss LYCKA till! VACKRA: det fanns inget där?! *nyfiken*
    Jess, de finns inte där eftersom de står hemma i mitt kök nu antar att de redan tagit bort annonsen!!

Det är vita köksmöbler med dynor i blått och vitt. Men där är en omålad ekskiva på bordet, så jag tror jag ska måla det vitt. Beror lite på... Har ju lite annat i ek i köket. Men jag har också kommit fram till att jag ska måla om i köket så då passar det nog bättre med vitt där med.
  • Hannnas

Saga.... har en 1 1/2 åring hemma, börjar min HP nästa vecka o då ska tiden läggas på att måla barnrum sen föds Ylva o då vet i fasen om jag har tid att andas känns det som

TUR med färgen du shit kunde slutat illa... du låter ju lika klantig som jag ju

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • vackrastarflow

jag hittade en annan annons med samma bord och stolar... jag kom undan med 500kr dock!! förvisso bara fyra stolar och annat tyg. men jag tänkte ändå byta tyg till nåt jag själv bestämt

www.blocket.se/vi/20285144.htm

• Kaktus76

Godmorgon i tråden!!!

Kallt om näsan idag..... TACK snälla gulliga ni som har kommenterat min flytt och mitt nya liv. Ni är så gulliga och omtänksamma att en lite tår trillar ner för kinden. TACK alla-ingen nämnd och ingen glömd!!!

Ska ta och läsa tillbaka litegrann,medans kan ni kika in i min blogg-nytt med barndetalj-

www.minlyaochjag.blogspot.com

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9