• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • smilla00

Smulan: håller med dig, jag är också en flörtig person och gillar att "charma" män Sen ska de givetvis få kämpa för att få en! jag har också varit så att jag pushat för mkt men nu tänker jag sluta med det! Nu måste de visa att de vill ha MIG!

Mitt ex har börjat vara väldigt trevlig mot mig nu Han vill träffa mig, ringer mig och snackar som han gjorde när vi var tillsammans.

Han börjar nog bli orolig att jag ska träffa någon annan snart eftersom jag mår bra nu! Han visste att medan jag mådde dåligt och var kär i honom fortfarande var ju risken väldigt liten att jag skulle träffa någon annan! Han frågar nästan VARJE gång vi pratar med varandra om jag har någon dejt på g eller om jag träffat någon osv.
    Jag frågade honom om han skulle bli glad för min skull om jag träffade någon (eftersom det var HAN som inte ville vara tillsammans med mig, då borde han ju bli glad om jag träffar någon annan så han inte behöver stå ut med mig ) Men det sa han att han inte trodde att han skulle bli...

Hämden är ljuv!

• Ladyelone

Mjukisvicki- Har aldrig kännt så här förut, men det blir starkare ju mer tiden går. Jag vill bo ensam med mina egna regler i mitt kärleksfulla hem, utan arga blickar, jobbiga disskusioner. Jag vill inte behöva ta hand om o uppfostra en vuxen människa.
    Jag vet att jag kanske låter lite negativ men så är det
    Jag mår bäst av att bara va med mig o med mina vänner som tycker om mig
    Hoppas att du hittar din partner!!

• Wolfhound

Hejsan! Här är en singel till! Har varit så i fyra år nu. Träffar exet varje dag. I förrgår frågade han om jag saknar honom! ha ha saknar!!! Honom!!!
    Nej! svarade jag.
    Nähä, sa han, ja vissa är man väl bara glad att bli av med?
    Jupp!! sa jag leende.

• Smulan80

Välkommen hit Wolfhound!! Träffas ni varje dag?? Hur klarar du det? Det skulle nog inte jag fixa. Fast efter 4 år så kanske man kan det

Usch! Jag börjar bli förkyld!! Känner mig så otroligt seg och hängig. Sååå tråkigt!!
    Så ikväll tänker jag bara ligga hemma och kolla på film och äta pizza

Imorgon kommer exet och ska hälsa på och kolla på min nya lägenhet. Hoppas att det kommer gå bra. Jag är ändå lite orolig för hur jag ska känna. Eftersom det går upp och ner hela tiden. Men det ska nog gå bra. Vi ska till banken innan och skriva över lånet på bilen på honom. Ska bli skönt när allt det praktiska är fixat.

Vad har ni för planer för helgen då?

Om jag är pigg imorgon så ska några tjejer komma till mig så ska vi äta tacos. Sen går vi väl ut en sväng Ska bli trevligt. Så jag hoppas verkligen inte jag blir sämre nu.

Kram!

• daddy XL

Skulle till bad huset i stan i dag men mammas planer går åt skogen som vanligt så blir senare än planerat för hon skulle tagit den yngsta kl 12 o nu e kl 11 o har inte kommit från uppsala ännu för hennes tåg va inställt, men hoppas det bli bra ändå o på lördag kanske jag blir barnledig så vi får se vad som händer då finns lite olika alternativ b.l.a fiska,festa,myskväll bio o lite annat så det blir nog kul :)

• Aiwendil

Föredetta singelAiwendil avlägsnar sig
    Håll tummarna för att det är Mr.Right den här gången...

Annars kommer jag tillbaks!

Håller tummarna för att även ni ska få träffa någon och bli lika
    kär och galen som jag är just nu!

• mjukisvicki

aiwen!!! hoppas det håller!!!!!!! berätta lite om *drömprinsen*!!

daddy! vad skönt och vara ensam!! jagska vara barnledig nästa lördag till söndag!! ska bli skönt!

smulan hoppas det inte är något allavrligt då så att det går över tills imorgon! film och pizza är skönt ibland..
    själva så ska vi på kalas idag. men har ingen aning om vad jag ska köpa.. herregud vad köper man till ett barn som har allt!!!

wolfhound!! välkommen hit!

lady! jo jag vet man vänjer sig så fort med att vara singel men din känsla för att vilja träffa någon kommer!!!!

• Aiwendil

mjukisvicki

Vi har känt varandra ett bra tag nu och kärleken har nog vuxit sig fram mer och mer!

Vi har varit vänner och tjafsat en hel del.
    Jag har inte förstått mig på honom och tvärtom, men nu börjar det klarna
    och helt plötsligt inser vi att vi älskar verkligen varandra..
    så det är bara att hoppas vi funkar ihop nu som ett par!

Så i mitt fall... kärlek börjar med bråk... stämmer bra

• Smulan80

Nu ska jag åka hem och ha en myskväll alldelles själv Ska bli skönt faktiskt!!

Trevlig helg på er allihopa!!

• smilla00

Nu har jag varit på dejt!! Det gick jättebra! han var kanontrevlig och snygg och vi skrattade hejdlöst i nästan 3 timmar! Det var kanon! Jag är jätteglad nu, allt börjar verkligen ordna upp sig för mig nu!

En av mina bästa kompisar flyttar till stan, jag är jättebra kompis med mitt ex (ska hem till honom ikväll och umgås bara han och jag) och jag har en väldigt trevlig kille på g! Kan det bli bättre??

Aiwendil: hoppas det går bra för dig nu! Lycka till!

Smulan: det kommer gå bra för dig att träffa ditt ex! du är stark!

Lycka till alla ni! tack för ert underbara stöd inför denna dejt! en av anledningarna till att jag verkligen lyckades gå dit... samt att han är väldigt intressant! Hoppas ni får en trevlig helg! Kram på er alla!

Svar på tråden För oss singlar!