• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Cuthalion

Smilla:

Det låter som Ditt lig är helt okay just nu

• mjukisvicki

smilla!!! kul att dejten var bra!!!!! hur hade du och exet det igår då???

idag ska jag och lucas på kolsvanatta.. stånd och tivoli.

awen!!!! VAD ROLIGT`!!!!! hoppas det håller nu då! och hoppas ni har det jätte roligt ihop!

• smilla00

mjukisvicki: jag och exet hade det kanon igår också! Allt känns så himla bra! Jag är så glad! Jag och exet snackade och skrattade och hade trevligare än jag tror vi haft på flera år! han tyckte också att det var roligt! Det kändes så himla bra!

Och mitt span var så himla trevlig och jag hoppas verkligen det blir något av det!

Känns som allt äntligen, efter över ett år av pest och pina håller på att ordna till sig för lilla mig

• daddy XL

Ja kanske ska på en riktigt stor kräft skiva i kväll men vi får se hur det blir

• mjukisvicki

daddy!!! klart du ska gå!!! har du barnvakt?? för har du det så är det väl inget som är i vägen!!!

smilla!!! vad skönt att ni hade det bra!! glad jag är över att du mår bra!!!

• vackrastarflow

pojkar suger... sa ar det bara.

• daddy XL

vad jag vet så brukar det inte vara grabbarna som suger :) näe men allvar alla grabbar kan ju inte var lika "sugiga" :D

• Smulan80

Hej!

Hur har ni haft det i helgen?

Jag börjar känna att jag vill bli kär igen. Vill ha någon att mysa med på kvällarna. Igår saknade jag verkligen det. Jag vill verkligen hitta mr R nu! Vem vill inte det
    Men vart ska man hitta honom? Har svårt att se att jag skulle träffa honom på krogen...

Svar på tråden För oss singlar!