• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Cuthalion

trollprinsessan

Handbojjor kan vara bra på många sätt

• smilla00

jag tror att jag börjar bli lite kär... fast inte kär, lite betuttad kanske! I mitt span som jag träffade i fredags! vi hörs av varje dag och ska väl ses i morgon igen! Känns jättebra! Han verkar också intresserad! vi får väl se vad som händer när vi träffats några fler gånger... om det slår några gnistor eller om vi upptäcker saker hos varandra vi (givetvis) inte hunnit se än! Men det känns spännande! Hade glömt hur det känns att vara nykär!

Mitt problem nu är bara när och hur och var jag ska säga det till mitt ex! jag vill inte säga det för tidigt så jag drar upp något skit i fall det inte blir något... men samtidigt vill jag inte ljuga för honom eftersom han är en av mina bästa vänner nu! Det är skitsvårt att veta när man ska säga något och i såfall hur! Några idéer ni klocka människor här på FL??

Smulan: klart du ska bli kär igen! det kommer när du minst anar det! trodde aldrig jag skulle bli det på flera år...

Trollprinsessan: det finns massor av killar där ute som inte flyr för att du har barn! och flyr de så är de ändå inget att ha!

Lycka till!

• Cuthalion

Du kan ju berätta att Du träffat en jättetrevlig kille. Då vet han att Du träffat någon och Du behöver inte känna att Du smyger =)

• biomedbonus

tänkte bara anmäla mig som nybliven singel för första gången på mååååånga år

• smilla00

välkommen hit biomedbonus...vi har ju trevligt här men det är aldrig roligt att separera!!

Jag blir galen på mig själv! Känns ju jättebra med mitt nya span! men på något sätt är jag lite kluven! trivs med att vara själv och bestämma vad jag vill göra när jag vill göra det just för tillfället, men jag vill inte slänga bort en sådan här bra kille! hur gör man då? Säger till honom att man vill ta det lite lugnt och bara träffas en eller ett par gånger i veckan? tror ni han kommer rymma då?

Hjälp mig snälla singlar!!

• biomedbonus

smilla 00-jag kan inte hjälpa dig för jag kan inte tänka i de banor nu ....

det ända jag vet e att jag är FRI. men jag hoppas du inte kasstar in dig i nått som tar på kraften , det är viktigt att få vara sin egen.

för mig är det första gången på 10 år!och då har jag haft 2 långa relationer.

så nu ska jag läka och hitta mig själv

• Cuthalion

Smilla

Tycker det är lite ironiskt att Du ber singlarna om råd angående hur Du behåller Din pojke

Känner igen det där med att vilja äta kakan men fortfarande ha den kvar . . . Lyckligtvis (eller inte hrm ) har jag ingen på gång som kan störa mitt singelliv men när den dagen kommer planerar jag inte att kasta mig hals över huvud in i något. Ta det dag för dag och se vad som händer. Tänker inte ge upp mitt liv för någon (bortsett från vovven som redan bestämmer det mesta här hemma ) . . .

Det enda rådet jag kan ge är att gör det som känns bäst. Vill Du träffa honom en kväll så gör det. Vill Du vara ensam en kväll så var det. Antingen stannar han eller så gör han det inte och då var det ändå inget att satsa på . . .

• vackrastarflow

oj, jag var visst lite arg nar jag skrev mitt forra inlagg...
    nu ar jag gladare pojkar suger inte, helst inte den jag skrev det om, for oj han hittade visst sin telefon (eller fick den att fungera eller nat), och vi ska pa dejt pa fredag! men sakerligen kommer mina kanslor hoppa upp och ner och det ar det varsta med allt det har med pojkar.

• smilla00

Cinzano: men alla har vi ju haft förhållanden, så lite erfaranheter har vi väl i allafall trots att vi är singlar nu

Jag har träffat honom i dag igen och det var lika trevligt som sist! Det är nog bara det fysiska jag är mest orolig för... men det är absolut en person jag kan tänka mig att ha något fysiskt med Vi har så himla roligt i hop alltså! han ville väl att vi skulle ses på krogen i morgon... kan vara både bra och dåligt! då kan man få reda på lite mer saker som den andra tycker om en men man kan också sätta sig i klistret genom att bli fysisk bara för att man blir onykter Får se vad som händer... får se vad jag bestämmer mig för!!

vackrastarflow: så du ska på dejt!! go girl!!!

Svar på tråden För oss singlar!