• Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Smulan80

Iiihhhh!!! Jag har en kille här på jobbet som det är något speciellt med. Blir helt pirrig varje gång jag ser honom.
    Så nu mailade jag honom! Men det var om en jobbgrej. Men det var liksom inget jag skulle ha mailat om i vanliga fall. Så han blir nog förvånad när han får mailet. Undra om han fattar att det är pga att jag har lite intresse?
    Nu är jag iallafall väldigt pirrig!!
    Men han är säkert inte ens singel... Kul iallafall att tänka på nån annan...

Igår snöade jag helt in på exet igen. Kände att jag började hoppas på att han skulle ändra sig. Så då behöver jag nog få nåt annat i huvudet

• smilla00

Åh vad jag är glad! Jag är lite kär tror jag! Mitt span har nog blivit mer än ett span tror jag! Det känns inte alls lustigt att vara fysisk med honom Det känns bara rätt! Det är så skönt! Han tycker likadant och det är ju ett plus!!

Det enda som är lite jobbigt är att exet ju har träffat honom nu och han tycker att det hela är lite jobbigt och eftersom vi är så bra kompisar så känns det lite i hjärtat, men jag tänker ju inte förstöra något för egen del pga honom!

smulan: låter trevligt att ha några span på g!! Ju fler desto bättre!!

• Smulan80

smilla: vad roligt!!! Det är ju en sån otroligt härlig känsla att vara kär

Själv är jag lite ledsen. Pratade precis med exet och han säger att han fortfarande älskar mig massor. Men allt det praktiska gör att vi inte kan vara tillsammans. Vi har ju inte samma mål i livet. Känns förjävligt!!!
    Tårarna rinner

• mjukisvicki

smulan!!! stakare!!!! lider med dig!!

en fråga hörrni!!!
    jag har ju pratat med en kille i snart två veckor nu och jag skulle iväg på lördag på grillkväll och har barnvakt och allt men nu verkar det som att det inte blir något med grillkvällen och jag vill verkligen passa på att göra något när man väl har barnvakt. är det för tidigt och fråga denna kille om han vill gå på bio med mig??? lite långt att åka så det får man ju diskutera om

• vackrastarflow

ojoj vad alla har span pa gang! har ju en jag med nu... imorgon ar den stora dagen da det ar bara vi tva. innan har vi bara traffats nar det var en massa folk med oss. vi ska ga pa konstmuseum och ata middag efterat iiiih!

mjukisvicki - hur mycket har ni pratat sen innan?

• daddy XL

mm verkar så jag har ju haft lite mer än span men verkar inte så seriöst vi har lite kul o Så

• mjukisvicki

vakrast" nä inge span på gång här.. det kan inte bli någon bio.. lillen är sjuk.. sen tror jag att han är inte intresserad på det viset så vi kommer nog bara förbli vänner

daddy; kan vara kul att träffa någon där det inte måste vara så allvarligt

• Marie N

Heller inge span på G,men tar hand om mina behov

• Ramunda

Hej hej..

Det var ju ett tagsen jag var här inne....

Men jag kan ju säga att jag har bestämt mig för att gå isär med min sambo....
    Ska leta efter lägenhet å osv... men det e ju inte lätt att få nån då man inte har en inkomst....

• daddy XL

Ahh vad tråkigt det e just nu lyssnar på lugna favoriter o sitter vid datorn o surfar lite , skulle vart mysigt att ha nån nu men men man får väl gå o lägga sig i stället :)

Svar på tråden För oss singlar!