Hejsan, här blir man ju lockad att skriva eftersom jag gick igenom en singelperiod efter mitt äktenskap. Nu har jag en tjej sedan ett år och även om vi inte bor på samma ort så är jag ju inte singel längre. Men lite kommentarer om vad ni skrivit:
Att bli fysisk med någon ny.
Det är jätteskoj och kommer väldigt naturligt så oroa er inte! För mig var det första gången någonsinn med någon annan än min ex och jag var då 40+
Jag tror bara det är bra att dejta och ha sex i en mellanperiod mellan två förhållanden. Det hjälper till att komma över exet och gör att man sneglar mindre åt sidan när man kliver in i ett förhållande igen.
Jättebra att flytta!
Jag har inte gjort det och det känns som något jag måste ta tag i. Bara lite logistikproblematik som hindrar mig. Barn, med eller utan den nya, var geografiskt...
Smilla00, gör vad som känns bra med ditt span, mår du bra blir du bara mer attraktiv för honom. Säg till när du vill vara själv, de flesta killar uppskattar att tjejen har egen vilja, klarar sig själv och inte är "klängig"
Ta tillfället att umgås mer med vänner, tag kontakt igen! Odla upp gamla fritidsintressen. Träna! Allt det får er att bli gladare själva och attraktivare utåt.
Lycka till!