• Stormis

Mutsy del 9

Babbeltråd för Mutsyintresserade. Välkommen att ställa en fråga eller utbyta erfarenheter. Titta gärna i FAQ-tråden innan du ställer en fråga så kanske du hittar ditt svar direkt. Välkommen

Tidigare trådar:
    Magnifika Mutsy-mammor: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8500228.html
    Mutsy-mammor: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m13718628.html
    Del 2: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m16800510.html
    Del 3: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m20094057.html
    Del 4: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m23254786.html
    Del 5: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m26456100.html
    Del 6: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29309304.html
    Del 7: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32323403.html
    Del 8:www.familjeliv.se/Forum-3-141/m35829349.html

Officiell hemsida: www.mutsy.com

Ny uppdaterad FAQ-tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m35829295.html
  • Svar på tråden Mutsy del 9
  • Stormis

Hoppas att ni nu hittar hit! Vi missade nu att förnya tråden igår!!!

Oj jisses viken skönhet
    Varför finns det inte sånna på blocket

Är det Joey Champange?

Stormis skrev 2008-12-02 22:14:05 följande:
    Min gamla UR (brunt chassi, inte alls repigt trots ca 1,5 års användning):
    Tjollerfia:
    Jo, visst var det en Joey Champagne! Så snygg. Köpte den faktsikt på Blocket i nyskick och sålde den sen där också i samma nyskick. Den enda som slits på den är plasten i varukorgen, annars syns det ju inte.
  • Allimac 2004

Skitt att man inte var Mutsysugen just då:-P
    Det var nog den snyggaste vagn jag har sett!!!!

Just nu finns det bara två UR på blocket och den ena vill inte skicka (men ljög och sa att dom ville ha kvar den...varför inte säga att man inte orkar skicka???) Och den andra vill dom ha 4400 för fast det är en 05 a!

Måste ju tyda på att dom är bra att ingen vill sälja sina

♥ Lilla My & Harry Boy ♥
  • Stormis

Jo, det var liksom inget att tveka på! Jag bet 4400 kr för den sommaren -07 (då var den 1 år, men hade använts parallellt med syskonvagn) tillsammans med åkpåse, bilstolsadapter och skötväska. Och sittdel såklart. I somras sålde jag den med ett extra 4R-chassi och booth-cover för 6000 kr. Satte ut den med prutmån, men hittade en köpare som ville ha just den så hon tog den rakt av . Det kommer ju lite UR då och då och de brukar ju vara ganska billiga tycker jag. Så det är bara att kolla vidare.

• Allimac 2004

Jo jag kollar blocket flera gånger om dagen Men nu när jag sett din skönhet så duger det inte med vad som helst:-P

Stormis skrev 2008-12-03 19:20:25 följande:
    Jo, det var liksom inget att tveka på! Jag bet 4400 kr för den sommaren -07 (då var den 1 år, men hade använts parallellt med syskonvagn) tillsammans med åkpåse, bilstolsadapter och skötväska. Och sittdel såklart. I somras sålde jag den med ett extra 4R-chassi och booth-cover för 6000 kr. Satte ut den med prutmån, men hittade en köpare som ville ha just den så hon tog den rakt av . Det kommer ju lite UR då och då och de brukar ju vara ganska billiga tycker jag. Så det är bara att kolla vidare.
    ♥ Lilla My & Harry Boy ♥
  • Suri

Är det någon som har Mutsys matstol?

• Smultronhjärta
    Suri skrev 2008-12-03 20:15:56 följande:
    Är det någon som har Mutsys matstol?
    Har inte den men var väldigt nära att köpa den till sonen..tycker den verkar superbra eftersom jag ville att matstolen skulle ha eget bord och är snygg. Såhär i efterhand hade jag nog tjänat på att helt enkelt köpa Mutsys Halva Sverige framotillbaka för en gammal Ikeastol med tillhörande bord(fick dessutom två), inlämnad till snickare och vips en snygg svart stol med bord!

Men jämfört med många andra tycker jag Mutsys står sig mkt bra framförallt då det är lite tripptrapp över den i användningstid
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Suri
    Smultronhjärta skrev 2008-12-03 20:23:21 följande:
    Har inte den men var väldigt nära att köpa den till sonen..tycker den verkar superbra eftersom jag ville att matstolen skulle ha eget bord och är snygg. Såhär i efterhand hade jag nog tjänat på att helt enkelt köpa Mutsys Halva Sverige framotillbaka för en gammal Ikeastol med tillhörande bord(fick dessutom två), inlämnad till snickare och vips en snygg svart stol med bord! Men jämfört med många andra tycker jag Mutsys står sig mkt bra framförallt då det är lite tripptrapp över den i användningstid
    Å den är sååååå snygg!!! Men lite väl dyr... Trånar ett tag till.
  • Allimac 2004

Verkar inte vara så många Mutsymammor här på FL, men jag frågar ändå
    Är det någon som har haft swirvelhlulen på sin UR och är det någon som har/har haft Duosittsen, vad tycker ni om den isf?

♥ Lilla My & Harry Boy ♥
  • Allimac 2004

Stormis
    vilken färg hade du på sittedelne på din? Har hittat ett ställe där dom säljer bruna chassin, men kan inte riktigt bestämma vilken färg som passar bäst ( är tygerna jätteglansiga, ser ut så på de flesta bilderna)?

♥ Lilla My & Harry Boy ♥
Svar på tråden Mutsy del 9