la mouche skrev 2009-01-15 20:57:36 följande:
Hej alla MUTSY-freaks! Går här och vankar i v 39 och hoppas baby no 2 vill anlända snart... Ska bli så kul att köra omkring de båda små i DUO-seaten! Hoppas den funkar bra - har inte fått någon respons från någon erfaren användare än så jag får vara testkörare och meddela hur det går. Som tur är har vi två chassin så vi kan kombinera liggdel, sittdel och DUO'n lite som vi vill så på något sätt ska vi väl får ihop det! Känns bara så spännande att snart få köra runt med en alldeles röd vagn med dubbel last! Vid inventering av vinden inför no 2's ankomst upptäckte jag att jag har två de luxe regnskydd till sittdelen. Om någon är intresserad ligger ett till försäljning under Köp & Sälj här på FL. Gävletjejen: På UR'n är stängerna som man fäster brädan i ovanligt tjocka så det kan var så att det bara funkar med originalbrädan just på den modellen. Dock har jag bestämt för mig att någon annan här på FL använt annan bräda till sin MUTSY men jag kan inte svära på vilken modell det var! Hoppas någon annan kan hjälpa till!
Vad spännande det ska bli att höra vad du tycker om duo-seaten...blir det fler barn här så är jag verkligen sugen på ett sådant säte
Det är inget viloläge på dem främre sitsen, va?