• Stormis

Mutsy del 9

Babbeltråd för Mutsyintresserade. Välkommen att ställa en fråga eller utbyta erfarenheter. Titta gärna i FAQ-tråden innan du ställer en fråga så kanske du hittar ditt svar direkt. Välkommen

Tidigare trådar:
    Magnifika Mutsy-mammor: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8500228.html
    Mutsy-mammor: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m13718628.html
    Del 2: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m16800510.html
    Del 3: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m20094057.html
    Del 4: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m23254786.html
    Del 5: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m26456100.html
    Del 6: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29309304.html
    Del 7: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32323403.html
    Del 8:www.familjeliv.se/Forum-3-141/m35829349.html

Officiell hemsida: www.mutsy.com

Ny uppdaterad FAQ-tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m35829295.html
  • Svar på tråden Mutsy del 9
  • Dalkulla74

Det kostar ca 9.45 Euro på Pingpong

• Zirup

En hundring alltså? Om någon är intresserad så inboxa. Vi kan diskutera pris. Det är det vanliga regnskyddet, alltså inte deluxe, och det har varit uppackat från påsen en gång (för att vi var förvirrade och trodde att vi kanske hade beställt ett regnskydd till sittdelen och glömt bort det) men är annars helt oanvänt.

• Dalkulla74

Ja det var priset på det vanliga regnskyddet för liggvagn (finns det deluxeregnskydd till liggdelen med ), Deluxeskyddet till sittdelen kostar 47.27 Euro.

Tack för erbjudandet men nu beställer jag med liggregnskyddet så får jag det samtidigt med de övriga grejerna

• Dalkulla74

Så där, nu är beställningen ivägskickad !

Någon som har koll på färgen på innertyget i liggdelen på en College red? Jag såg en vagn på Knodd som var College deep blue tror jag den hette och då var tyget iaf offwhite.

Pysslargenen väcktes till liv nu och planer på att sy påslakan, örngott mm. Vill inte göra kritvita om den är offwhite innuti .

• sarahara

hej ho! har beställt en slider som skall hämtas ut idag -SÅ spännande!! det jag tänkte kolla med er som har koll är om det finns nån mjuklift som ni vet passar i den. tycker det känns tungt att lyfta hela liggkorgen varje gång.

• Allimac 2004

Vist är det typiskt!!??
    Jag har ju varit helt kär i Stormis Gamla Mutsy (joey Champagne) men insett att jag inte kommer att hitta någon, så jaghar köpt en UR Joey silver från norge och kände mig supernöjd med det...
    Men så kollade jag finn.no idag på skoj och vad fanns där???

www.finn.no/finn/bap/object&sid=xz8recJeRQX972950&WT.svl=Link

Åhhh så irriterande, varför lär jag mig aldrig att jag ska sluta söka när jag redan köpt..jag hittar ju alltid nåt bättre.
    Kanske kan jag övertala maken att vi behöver två Urban Rider

• Dalkulla74

Idag fick jag en bekräftan om att min 4R prel ska levereras v7 . Jag hoppas de håller det.

En fråga till er som beställt från Pingpong, hur fungerar det med leveransen? Kontaktar de mig någon dag i förväg och vill sen att man är hemma vid ett visst klockslag för att ta emot den eller hur är det?

• Smultronhjärta
    Dalkulla74 skrev 2009-01-12 17:48:34 följande:
    Idag fick jag en bekräftan om att min 4R prel ska levereras v7 . Jag hoppas de håller det.En fråga till er som beställt från Pingpong, hur fungerar det med leveransen? Kontaktar de mig någon dag i förväg och vill sen att man är hemma vid ett visst klockslag för att ta emot den eller hur är det?
    Jag blev kontaktad av UPS och mitt leveransdatum stämde eller ja den kom t.o.m tidigare. Pingpong skickade en länk så att jag kunde följa försändelsen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Dalkulla74

Smultronhjärta: Hur långt innan kontaktade de dig? Tänker mest på att jag jobbar inne i stan och inte kan slänga mig hem så där bara utan liite planering

Svar på tråden Mutsy del 9