Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

så hur gäller hans garantier då...från källaren? En undran då eurobabys garantier från liknande försäljning inte va så lyckad....dvs för kunder & reklamationer!

Joddan skrev 2008-12-22 11:06:14 följande:
    Ne oifs... Men har var iaf super trevligt mot oss! Gjorde ett bra intryck...
  • Lille Mammsen

Ingen som hört något om "gubben" ska ha mer REA eller?? Va ju snack om mellandagarna! Har jag missa igen??

• Lille Mammsen

Ring...dom som kan! Vill kolla efter div Gecko grejer jöööööööö.......

straw2008 skrev 2008-12-28 15:44:08 följande:
    Jag tror inte han öppnar igen, vilket är konstigt eftersom det var hur mkt bugaboo tillbehör som helst.. synd. Kan ingen ringa honom ?
  • Lille Mammsen

Så J*VLA fult!! Dom har annonserat ut Bugaboo Cam (beggad) på blocket tidigare....gissa vad! Den/Dom är ALLTID sålda MEN dom har ALLTID en NY bugaboo liknande vagn som e minst lika bra bla bla bla...................

SooJuicy skrev 2008-12-29 15:58:44 följande:
    Nån som minns "buggakopierna" på blocket....A La Carte Baby Expo? Nu säljer de en inbytt bugaboo www.barnvagnnu.se/text1_26.html
  • Lille Mammsen
    Kan ju lätt bli så Dock e min kärlek delad imellan Bugaboo & Uj`n här hemma!
    3barnsmor35 skrev 2008-12-30 09:44:55 följande:
    Väntar mitt tredje och har hittills haft Brio, Emmaljunga och BT syskonvagn.Nu kände jag att jag vill ha en smidigare vagn och när jag körde runt den i affären kände jag bara "måste haaaaaaa".
  • Lille Mammsen

Rullade min UJ först tills min lille växte ur liggdelen (6mån) o rullade Bugaboo Geckon till 100% efter detta (gecko=rymlig liggdel oxå) plockade bort liggdelen på denna vid 7mån! Jag är en sån som inte vill vända förtidigt oxå och därför bor geckon här hemma som e smidig o köra...men UJ´n e nog snäppet skönare o köra faktiskt *duckar för ev flygande ägg* Men dessa ihop=SUPER!!

3barnsmor35 skrev 2008-12-30 10:34:08 följande:
    Jag gillar ju att man kan ha de små sittande vända mot sig! Det kan man ju inte i UJ och Cam:ens liggdel var stor o rymlig!
  • Lille Mammsen

Enda MINUS jag kan säga om Bugaboo är att jag önskade att vinterhjulen va roterande oxå!

FridaLee skrev 2008-12-30 10:39:38 följande:
    väntar också 3:e barnet och har haft massa olika vagnar förut men alldrig bugaboo, den här ggn var jag inställd på buggan nästan från att jag fick reda på att jag var gravid. dels lite för att jag alldrig provat de märket och mest för att den är så himmla smidig att köra och upfyller alla krav jag har på en vagn. finns ingen annan vagn som har allt de buggan har.
  • Lille Mammsen
    Blev aldrig någon sulky här hemma till dom 2 näst yngsta här...rullade UJ tills man inte åkte alls.......dock olika uj (årsmodeller) i olika färger (flera extra klädslar) Nu har jag flera extra gecko klädslar + CAM klädslar (funkar ju faktiskt på Geckon,dock ej 100%) Har ju självklart extra klädslar till UJ´n oxå SKADAD...svar JA,du vet ju...man har ju dämpat skadan lite med o jobba i barnvagnsbutik!
    FridaLee skrev 2008-12-30 10:51:05 följande:
    ja det kan jag hålla med om. Har redan tankar på att låta en uj eller swift få flytta in också så småningom. Saknar ju min uj sjukt mycket, sålde den för att dottern inte åkte så mycket vagn och köpte en sitty men skulle alldrig gjort det sittyn är ju hemsk hon fastnar med föterna i bygeln och den är gräslig att köra.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16