Bugaboo tråd nr 16
så hur gäller hans garantier då...från källaren? En undran då eurobabys garantier från liknande försäljning inte va så lyckad....dvs för kunder & reklamationer!
så hur gäller hans garantier då...från källaren? En undran då eurobabys garantier från liknande försäljning inte va så lyckad....dvs för kunder & reklamationer!
Någon som hört något om "gubben" har öppnat butiken igen "REA"?????
Ingen som hört något om "gubben" ska ha mer REA eller?? Va ju snack om mellandagarna! Har jag missa igen??
Ring...dom som kan! Vill kolla efter div Gecko grejer jöööööööö.......
Så J*VLA fult!! Dom har annonserat ut Bugaboo Cam (beggad) på blocket tidigare....gissa vad! Den/Dom är ALLTID sålda MEN dom har ALLTID en NY bugaboo liknande vagn som e minst lika bra bla bla bla...................
Rullade min UJ först tills min lille växte ur liggdelen (6mån) o rullade Bugaboo Geckon till 100% efter detta (gecko=rymlig liggdel oxå) plockade bort liggdelen på denna vid 7mån! Jag är en sån som inte vill vända förtidigt oxå och därför bor geckon här hemma som e smidig o köra...men UJ´n e nog snäppet skönare o köra faktiskt *duckar för ev flygande ägg* Men dessa ihop=SUPER!! ![]()
Enda MINUS jag kan säga om Bugaboo är att jag önskade att vinterhjulen va roterande oxå!
fann du något??