Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

Ev. sorry såg att du mena cambas=aldrig provat!

mamma2003 skrev 2008-12-12 12:44:51 följande:
    Det skiljer bara en cm på ramarna mellan Frog och Gecko men det är annat som kan ställa till det, är en helt annan konstruktion på Gecko. Jag provade en Camelonbas på en Gecko och det var en sorglig syn...
  • Lille Mammsen

finns väl brut topset? rosa sufflett finns väl på tradera nu?

bubbli skrev 2008-12-12 14:01:49 följande:
    så topen funkar,men inte basen?den skiter jag i,det är ju egentligen topen som räknas! jag är fixerad vid combon grå+rosa (eller brun+rosa!) och SKA lyckas få min gecko i den combon.Det är mitt mål här i livet. man kanske kan köpa en brun eller grå sittdyna och köra rosa suffla till?
  • Lille Mammsen

Lite info jag fick från Bonti.....

Bugaboo har utvecklat en ny Special Edition Metallic, som bara finns i begränsad upplaga och här är det först till kvarn som gäller. Passa på innan prishöjningen den 1 januari 2009.

• Lille Mammsen

Yes! Om jag skulle köpa så tilltalar denna bäst Sugen nu va..

panzermensch skrev 2008-12-13 15:35:31 följande:
    fin kombo
  • Lille Mammsen

Modell? Kan rekomendera UJ

panzermensch skrev 2008-12-13 15:38:26 följande:
    ska hålla fingrarna i styr jag måste ha syskis
  • Lille Mammsen

Då får hon ta o vänta till vår....jag vill inte ha mer J*VLA regn i detta land tex här i 08-omr.....Jag vill ha SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ........Japp...jag e EGO

straw2008 skrev 2008-12-13 22:29:24 följande:
    Vill du ha ihop gummit så gå ut när det renar o när skummet blivit lite blött är det lätt avv vrida det rätt :O)
  • Lille Mammsen

Du kan få pissvädret här.............

Mållgan skrev 2008-12-13 22:41:22 följande:
    Åh vilket kanon bra tips. Tippar på att det inte blir så svårt med tanke på hur vädret varit hittills. Bara vänta nån dag så är det snart regn o plask igen=)
  • Lille Mammsen

köpte vinterhjulen till min Gecko ifallatt....dock ej rullat vagnen ute vid dom få gånger det varit snö ute! Uj´n ligg nerpackad tills ivår pga vill rulla min lilla-gubbe imot mig så länge det går....är den åldriga typen som ej vill vända förtidigt! Men finner du en UJ typ beggad o billig (om du nu ej vill ha ny?) så köp! Dessa 2 vagnar e super att variera imellan! Köpte aldrig någon sulky till näst yngsta pga UJ´n va så smidig....
    Nathalie Löwqvist skrev 2008-12-13 23:23:15 följande:

Har en till fråga som jag undrar om någon vill och kan svara på.Det är så här att för några dagar sen när jag skulle ut med vagnen mitt i snöovädret så kom jag knappt ingen stans för mina swirvelhjul tog stopp av allt snö. Undrar nu om vinter hjulen är ett måste?? som det känns som just nu. Tänkte åka och titta på en urban jungle imårn och ha den som vintervagn istället. Någon som tänker eller kanske redan använder en UJ som vintervagn?? Jag är rädd för att jag då bara kommer att använda en utav vagnarna jämt, känns lite onödigt också med två stycken.
  • Lille Mammsen

OM det är en 07:a (skall ha nya fotstödet & nya spärrarna + extra skenan på handtagsknutarna) så e 3000:- MYCKET bra pris! Klädslar man man byta me andra eller köpa nytt!!

Nathalie Löwqvist skrev 2008-12-14 12:16:48 följande:
    Är också en sån som helst vill ha sonen framåt mot mig, men har hittat en Uj 2007 för 3000 som jag tycker var ett bra pris. Fast nu är den röd och inte direkta pojkfärgen, ska försöka hitta någon billig klädsel eller så har jag tur att det är någon som vill byta =)
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16