Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Men hallååååå....de va inte igår! Allt väl? Va rullas de hemma hos dig då...nu mera

Bellahhh skrev 2009-01-08 18:48:38 följande:
    Hej babes va händer här i tråden? :)
  • Lille Mammsen

GRATTIS! Är så tydligen på Bugaboo vagnarna....
    Va blev det för någon...tillbehör & pris...yes,jag e nyfiken

madde4 skrev 2009-01-08 20:44:11 följande:
    Nu är jag ägare till en Gecko! Superfin, men den känns så lätt jämfört med de vagnar jag haft innan Tycker dock handtaget känns så ovant, det är lite "rörligt". Ska det vara så? eller är det något fel? Frågade dem om detta och de verkade så ärliga och sa att det alltid varit så och att alla vagnar är så
  • Lille Mammsen

De va ju bra!

madde4 skrev 2009-01-08 22:18:42 följande:
    Tack! Det blev en svart gecko med "standardtillbehören", åkpåse, skötväska, bilstolsadapter och parasoll. Jag gav 4500 kr för den, tyckte det var ett ok pris eftersom man fick med så mycket, dock ska jag sälja tillbehören då jag redan har allt
  • Lille Mammsen

Hör inte hit men någon här kanske vet hur man kommer ikontakt med ett "alias" på tradera?? Hon har ej auktioner ute nu men vet att hon väntar på varor från samma säljare som mig.....vill veta om hon hört något ifrån "säljaren"

• Lille Mammsen

Va skönt! Jag hoppas fortfarande på att jag får mitt PKT.....
    daniels baby skrev 2009-01-09 10:22:04 följande:

min försvunna klädsel är nu på väg!!! hon hade aldrig postat den ens=(.det hade hänt nåt tydligen... bara den e på väg så e jag nöjd.ska sälja vagnen å klädseln för nu vill jag ha en till bugga!!
  • Lille Mammsen

ja de har hon...men hur gör jag ...sorry men har 0 koll

SooJuicy skrev 2009-01-09 10:36:17 följande:
    Har hon haft auktioner ute de senaste två mån så kan du kontakta via avslutad auktion.
  • Lille Mammsen

Någon här som har foto på en GECKO med Cam Canvas sufflett på?????
    Vill gärna se hur det ser ut..eller om det typ ser ut som med min fleece (foto finns i mitt galleri) som ej är insydd!! Några tycker ju att cam suffletterna blir så slappa på Geckon.....
    Någon som sytt in sin cam sufflett,blev det mycket bättre??
    MVH

• Lille Mammsen

Vilka e bäst? Skönast att köra mellan Lufthjul och icke lufthjulen????????????????? ( Obs...vet att lufthjul kan få punka )

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16