Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

Har man kosig så man tom kan torka sig i h****n på toa så.....

Jolley skrev 2008-12-08 22:36:40 följande:
    Lille Mammsen skrev 2008-12-08 22:27:34 följande:
    Visst är den fin, det säger jag inget om.Men shit, vilket PRIS! Huvva. Ärligt talat har jag hellre en ICA-kasse som skötväska istället för en sådan för 14000.-!!!!!!
  • Lille Mammsen

mena då att torka sig med pengar istället som jag..med hedligt,vanligt toa-papper

Lille Mammsen skrev 2008-12-08 22:43:16 följande:
    Har man kosig så man tom kan torka sig i h****n på toa så.....
  • Lille Mammsen

Vad tycker dottern? Vad tycker du? Min lill-kille låg i sin tills han va typ 7mån! PGA ville INTE sitta o ZZZova i sittdelen! Fast jag skulle inte bytt så mycket tidigare endå...tror jag!

madiecken skrev 2008-12-10 18:27:37 följande:
    Men det är inte för tidigt att byta nu då? Vår dotter är 3,5 månad...
  • Lille Mammsen

me taskiga garantier "duckar för ev ägg" eller har dom bättrat sig? 6mån tyg garanti dom tidigare haft kan/kunde dom stoppa upp i H****N...................

Allimac 2004 skrev 2008-12-10 20:07:32 följande:
    Har du kollat på emmaljunga Nitro?Rätt liten vagn med svängbara framhjul och vändbar sits
  • Lille Mammsen

men brio har väl fortfarande samma garnati dvs hela vagnen!?

panzermensch skrev 2008-12-10 20:59:26 följande:
    6 mån på tyget, 2 år på resten av vagnen
  • Lille Mammsen

va gick den iväg för? Tillbehör till? *nyfiken*

Jolley skrev 2008-12-11 11:11:13 följande:
    Nu är Geckon på väg till Luleå och jakten på en begagnad Cameleon har startat! *gnuggar händerna*
  • Lille Mammsen

Beror nog mycket på vilken modell av paraplysulky man provar!! En "ordentlig" paraplyvagn är isåfall att rekomendera! Skulle aldrig resa me min bugga ( transportbagen=ej 100% säker som är ett måste om min bugg skall få resa ) Därför har jag min favvo rese paraplyvagn "inglesina" som anna book,pernilla wahlgren,carola mfl rullat tom som enda vagn me bebis i!! Ingen reklam då denna ej säljs i sverige längre...tyvärr!

Pippil8 skrev 2008-12-12 10:26:27 följande:
    Satu - jag var dum nog att köpa en paraplysulky ena gången vi skulle resa. Den var inte alls lika lättkörd som buggan, inte lika smidig att fälla ihop osv. I fortsättningen tar jag lätt det extra besväret att packa ner buggan i transportväskan jämfört med att köra en mycket sämre vagn på resan
  • Lille Mammsen

tror inte de pga är väl ej samma mått!

bubbli skrev 2008-12-12 11:36:30 följande:
    hörni,måste fråga...kan ett sittdelstyg till frog funka till geckon?
  • Lille Mammsen

Smaken e som baken...... Har camtop på min gecko å tycker den e helt OK!! Duger för mig iallafall! enda som e lite slappt (som kan sys in) e suffletten.

mamma2003 skrev 2008-12-12 12:44:51 följande:
    Det skiljer bara en cm på ramarna mellan Frog och Gecko men det är annat som kan ställa till det, är en helt annan konstruktion på Gecko. Jag provade en Camelonbas på en Gecko och det var en sorglig syn...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16