Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

Hmmm...har han sparat vagnar sedan ägarbytet nu i höstas??????????? E han den gamla eller nya ägaren?

Kajsan skrev 2008-12-18 06:22:02 följande:
    Stöldgods? det är ju barnbutiken
  • Lille Mammsen

Jag skulle åkt o snokat om jag inte skulle haft 3 sjuka troll hemma.........
    Åk....annars kommer du säkert ångra dig

Kajsan skrev 2008-12-18 08:21:16 följande:
    Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska åka och kolla...jag vet ju att om jag åker så kommer jag försöka få en Bugga med mig hem...men jag har inte råd egentligen...
  • Lille Mammsen

Jag skulle ta en tripp till stockholm OMG! Du har väl läst nu vart typ alla här ska idag

Pian80 skrev 2008-12-18 08:43:25 följande:
    Vi har bestämt oss för att köpa en Bugga nu innan jul. Eftersom det inte finns någon återförsäljare i Västerås måste vi beställa den på nätet. Varifrån skulle ni beställa???
  • Lille Mammsen

barnbutikens FD ägare ska sälja ut...saker han sparat....eller va man ska kalla det? Barnbutiken gick ju i konkurs vad jag fick höra tydligen,allafall butikerna "han" ägde!

SooJuicy skrev 2008-12-18 10:49:50 följande:
    Vart är det utförsäljning nu?
  • Lille Mammsen

Tyvärr e kameran kass och hoppas på att tomten tänker på mig......
    Har iallafall foto på hur Gecko ser ut (inte det bästa fotona då....) med Cam topset!!

• Lille Mammsen

mobilen är på lagning (ingen låne mobil) hämtas efter kl:17 tyvärr,om otur...imorron *suck*

panzermensch skrev 2008-12-18 10:15:00 följande:
    Jag kan Ska kolla massa, skicka ditt nr så smsar jag om jag ser nått
  • Lille Mammsen

såg du några grejer till Gecko???????

panzermensch skrev 2008-12-18 16:12:53 följande:
    Jo men finns ju inga vagnar, de säljer inga lösa klädslar så finns ju inget sånt. Dessutom sa han att NÄSTA gång DE skulle va där var juldagen? Så antar att det inte blir något imorgon då
  • Lille Mammsen

Ååååhhhhh....vet du va dom kostade?????

panzermensch skrev 2008-12-18 17:37:57 följande:
    han sa att det fanns klädslar Leonell.. den runda stokken? Klurade på den
  • Lille Mammsen

jag har inte fått mail............. för då skulle jag hör om han viste vad det fanns för gecko klädslar mm kvar + pris! Kan du maila tillb. och fråga....snäääääka *flöört*
    Ia 70 skrev 2008-12-18 22:22:56 följande:

Håller med, lite trist faktikst.Jag fick till svar på Blocket annonsen... "Gud vad roligt du är inte den enda bittra som har mejlat mig.  Tyvärr är vagnen såld (på mindre än en timma).  Lycka till i jakten på vagn! "Svarar: Jag har redan en Bugga, var bara nyfiken.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16