Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

Jätte lös...sitter den som min fleece? (i mitt galleri)

Kavat skrev 2009-01-07 20:52:40 följande:
    Vad bra den satt på din! Undrar om sommarsuflett är mindre?Min bruna canvas är jätte lös och rättså mycket tyg över.
  • Lille Mammsen

Jag har köpt och tänker spara dessa pga jag kan INTE rulla buggan här när det är dåligt plogat.....fast jag har ju UJ´n men.....
    Bugaboo vinterhjulen kan nog va "bra o ha"

myHappiness skrev 2009-01-07 22:42:35 följande:
    Och jag som just budat hem ett par snöhjul.. Är typ det enda jag inte testat med buggan än, att köra med snöhjul. Får väl prova och sen sälja om det suger!Glad för övrigt då jag upptäckt att denim bas med brun canvastopp är skitsnyggt!
  • Lille Mammsen

grattis för den förtidiga julklappen!
    Diana och Thea skrev 2009-01-08 09:30:39 följande:

Nu har Thea fått en lillebror. 23 December kom en liten Max och vi är jätteglada för bebisen och för att vi fick ta fram våran Cameleon igen med nya fina tyger (sand+brun) och en ny åkpåse(brun). Själv har jag varit väldigt trött och sliten efter förlossningen och magsjukorna vi haft här de senaste veckorna. Men nu är jag tillbaka igen och försöker läsa ikapp.
  • Lille Mammsen

vinterhjulen funkar till alla! Ang modell så har jag ej testat alla men diggar min lätta & smidiga Gecko...och man kan byta klädslar på den modellen oxå!!!!
    Liten Mjau skrev 2009-01-08 10:23:18 följande:

Till er som är bugaboo ägare. Vilken modell ska jag satsa på om jag ska köpen en (antagligen begagnad)? Cameleon, Gecko eller Frog?Jag försöker lista ut vad som skiljer dem åt, men kommer inte så långt.Jag vill kunna köpa till vinter hjul i alla fall. Kan man ha det på alla modeller?
  • Lille Mammsen

Jaha.....inge gott alls o säga om Gecko eller SMISK ska du ha Nu får jag gå o smeeeeeeka min "rally-race"
    Simple me skrev 2009-01-08 11:12:38 följande:

Beg skulle jag köpa en frog alla cams delar funkar på den och den är om möjligt lite nättare än camen ..Gillar Frog eller alla bugaboo vagnar du blir nöjd med bugaboo oavsett vilken du väljer
  • Lille Mammsen

Nä...inge jag saknar då jag tidigare rullat fleeeeera UJ´n under flera år UTAN bygel som finns den me! Dock har jag bygel till min UJ men ligger fortfarande oanv. Därför blev det Gecko för mig! Villa ha en lätt & lättstyrd vagn oxå och fick info här i tråden om att denna modell va det! dvs mer en Frog + Cam..........

Liten Mjau skrev 2009-01-08 11:16:43 följande:
    Har geckon nån "pinne" över sittdelen. (kommer inte på vad det heter hoppas du fattar vad jag menar..
  • Lille Mammsen

Tack iallafall....kunde "du" öppnat den och ring/inboxat oss oss

Shoegirl skrev 2009-01-08 12:34:18 följande:
    Hos "gubben" var det stängt och tyst idag.
  • Lille Mammsen

trött i bollen o skriver som en KRÅKA! "kunde INTE "du".....

Lille Mammsen skrev 2009-01-08 13:15:55 följande:
    Tack iallafall....kunde "du" öppnat den och ring/inboxat oss oss
  • Lille Mammsen

Ang PKT som aldrig dyker upp.....mina "märkes" overaller jag vann på Tradera vet jag inte ens om jag får då säljaren inte hör av sig...mailat massor! Väntar fortfarande på att få REK/PKT nummret!

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16