Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

Njaa...ingen butik va väl jätte sugna på o hjälpa mig...missade dock o kolla bonti! Fick ängla-hjälp på annat håll!! O butiken som ligger låååååång ifrån mig va inte hjälpsamma heller!

Stargirl skrev 2008-12-15 09:44:48 följande:
    Du måste ha kvittot. Det är ditt bevis på att du är första köparen. Men har du flyttat lr liknande så brukar de flesta återförsäljare vara snälla och låta dig reklamera även fast du inte köpt vagnen hos dem.
  • Lille Mammsen

Fyyyy...va dåligt! Så gör man INTE!
    Nathalie Löwqvist skrev 2008-12-15 11:09:47 följande:

Vet aldrig om det var en 07 för när jag kom till Uppsala igår för att titta på vagnen så sket dom i att svara, så jäkla dåligt. Hade man suttit och åkt i en och halv timme för ingenting. Men nu letar jag för fullt efter en ny och hoppas på att få köpa din =)/Nathalie
  • Lille Mammsen

"jag" skulle säga att UJ´n kan du rulla länge...........
    "jag" skulle aldrig sälja min UJ´n.....för att endast rulla Buggan...men att ha dessa ihop=SUPER!

medow skrev 2008-12-15 23:45:08 följande:
    Shoegirl skrev 2008-12-15 21:57:46 följande:
    Ok då kanske jag ska behålla min UJ i stället .Vill gärna att hon åker ett år till i allafall .Jobbigt med tre små på stan utan vagn ...
  • Lille Mammsen

Ingen av dom jag känner diggade teutonas tex fun´s däck=blev hårt o skakigt o köra!

Jolley skrev 2008-12-16 09:58:45 följande:
    Kanske man helt ska överge Bugaboo och ge sig på en Teutonia Fun...? *hukar mig för äggkastning*
  • Lille Mammsen

Cam e nyare modell o lite lättare o finna Org.tillbehör o reservdelar till.............

Jolley skrev 2008-12-16 09:54:53 följande:
    SooJuicy skrev 2008-12-16 09:47:43 följande:
    Oj då... Nähä... Usch HUR SVÅRT SKA DET VARA?! Kan liksom inte bestämma mig för nåt!!!Frog eller Cameleon är nu den stora frågan, då.Vad röstar ni för och VARFÖR???*hjälp*
  • Lille Mammsen

simpleworld har ju tydligen guld o silver oxå nu....vet du hur dom är? övriga simpleworld påsarna e ju icke "glid"

SooJuicy skrev 2008-12-17 09:42:40 följande:
    Nää, alla glider inte. Silver och guld buggy mummy är av annat material och glider inte som de andra och kan dessutom vika de över ryggen så sitter perfekt i bugaboo
  • Lille Mammsen

silver & guld e nog nytt nu! borde väl va som tyo OTH´s guld/silver påsar!?

SooJuicy skrev 2008-12-17 09:46:49 följande:
    Ingen aning, inte sett deras i de färgerna.
  • Lille Mammsen

Min första tanke...tror dom tyget är "äkta" ????

jule skrev 2008-12-17 19:55:45 följande:
    imaj skrev 2008-12-17 19:47:52 följande:
    nä men folk kanske tror att den är då då d ej framgår helt klart å tydligt att den endast är "burberryinspirerad" vad vet jag... fick en jättekomplimang för min vagn när jag va inne på "Nallen" i gbg just för min burberryINSPIRERADE vagn , vid snabb blick och oinsatta i buggans värld tror jag många tror den e äkta....
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16