Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

väntar på mail jag me (med pkt nr då jag ville ha och betalade för rek.) Detta var då från tradera...risken är väl mindre att bli blåst där väl? Säljaren=inga neg.
    daniels baby skrev 2009-01-04 22:25:01 följande:

åå jag hoppas verkligen att ni har rätt!!! å nej jag som såååå naiv tänkte inte på att dubbelkolla allt..=(.. jag får hålla tummarna på att den kommer imorrn...
  • Lille Mammsen

Men babyskydden kan man ju tom ca 9mån!!

Shoegirl skrev 2009-01-05 18:52:42 följande:
    Ja, adaptrar finns som man fäster babyskyddet med. Men babyskyddet har man ju inte så länge och har du en 4 månaders så känns det för mig som lite väl kort tid att använda dem på..Men det är ju jag det.
  • Lille Mammsen

min lilla loppa åla sig typ ut flera gånger igenom suffletten (väl fastspänd...tro mig! TUR nog hamna han aldrig i backen *pust* ) han HATAde att sitta i sittdelen när han va trött alt. ville sova! Men sittdelen funkar nu att va i fast man e trött o ev vill sova...detta efter 7månader!! Han gillade mer liggdelen innan det dock ville han komma upp lite vid vaken tid=fixades med kudde! Njäää...inte helt frälst i bugaboo...UJ´n är helt klart me! MEN dessa 2 vagnar ihop=SUPER!!!!

modestyclara skrev 2009-01-05 22:42:22 följande:
    Heffaklumpen 1 skrev 2009-01-05 22:34:41 följande:
    Har inte haft några problem med det. Den stora fördelen med sittdelen är just utformingen -den gör att små barn inte glider ner och sitter som hösäckar.
  • Lille Mammsen

Jag köpte min på REA 5450:- Va endast 1st butik som reade några ex för 4900:- dom skickade ej! Bonti och barnbutiken REA för 5900:-
    Ord.Pris va 6900:-
    mallan brallan skrev 2009-01-06 20:47:08 följande:

4500 låter dyrt. Såldes inte dom ut för 4900 när dom utgick??
  • Lille Mammsen

Hur länga måste man spara det då? Dvs hur lång tid har dom på sig att kunna kräva tillb. defekta?

AnniPanni skrev 2009-01-07 14:21:29 följande:
    Suri skrev 2009-01-07 13:59:57 följande:
    Jag har spart mina gamla. De liger i källaren o används som resechassin. Har inte hört ett ljud om att de ska hämtas eller liknande. Har haft mina liggande i över ett halvår nu.
  • Lille Mammsen

BeSafe iZi Sleep funkar oxå! Billigare?

madebyinferno skrev 2009-01-07 15:33:39 följande:
    Är urusel med valuta och kurser mm så kan någon här svara på om det skulle löna sig att köpa babyskydd med bas (maxicosi) från tex babytrader eller kiwikid som det ser ut nu??Hade ju tänkt mig adaptrar till både bee och cammen också....någon som är mer hemma på sådant än mig????
  • Lille Mammsen

Www.Izisleep.Com

www.hts.no/svenska/produkter/izisleep.htm

www.smartson.se/test/barn/skydda-babyn.htm

madebyinferno skrev 2009-01-07 15:33:39 följande:
    Är urusel med valuta och kurser mm så kan någon här svara på om det skulle löna sig att köpa babyskydd med bas (maxicosi) från tex babytrader eller kiwikid som det ser ut nu??Hade ju tänkt mig adaptrar till både bee och cammen också....någon som är mer hemma på sådant än mig????
  • Lille Mammsen

Vet ej men kolla dom andra länkarna........

madebyinferno skrev 2009-01-07 16:15:40 följande:
    Såg också att kiwikids heter mico, det var iofs bra paketpris men då velar jag dels för att den kanske inte är godkänd för oss svenssons och hur vettigt det är att köpa en bilstol på nätet plus att man kan väl åka på tull och skit också? babytraders priser på stol, bas, 2 adaptrar och frakt blir ~291? och det blir enligt forex ~3145kr och bara stol och bas kostar i sverige 3100:- så frågan är om det är värt att beställa utomlands och få 2 adaptarar "på köpet" lr om man ska köpa hemma i stan!?Har funderat på logic S men eftersom tidigare barn har avskytt autobabystolarna så är jag tveksam till att efterföljaren är bättre, fast den är betydligt billigare... (typ 1500:- med bas + 445:- för adapter till cammen)råd och rön tack tjejjer
  • Lille Mammsen

Blir typ lika dyrt som o finna en beggad.........som inte har def. chassi! För det är säkert chassit du blivit erbjuden!?

panzermensch skrev 2009-01-07 18:28:39 följande:
    Lyssna på mamma2003 *visslar*
    Fråga till bugabookännare:Kan man köpa lösa delar och bygga en bee? Blivit erbjuden ett naket chassi men behövs väl massa delar? Hjul sittdel mm?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16