Bugaboo tråd nr 16
väntar på mail jag me (med pkt nr då jag ville ha och betalade för rek.) Detta var då från tradera...risken är väl mindre att bli blåst där väl? Säljaren=inga neg.
daniels baby skrev 2009-01-04 22:25:01 följande:
väntar på mail jag me (med pkt nr då jag ville ha och betalade för rek.) Detta var då från tradera...risken är väl mindre att bli blåst där väl? Säljaren=inga neg.
daniels baby skrev 2009-01-04 22:25:01 följande:
Men babyskydden kan man ju tom ca 9mån!!
min lilla loppa åla sig typ ut flera gånger igenom suffletten (väl fastspänd...tro mig! TUR nog hamna han aldrig i backen *pust* ) han HATAde att sitta i sittdelen när han va trött alt. ville sova! Men sittdelen funkar nu att va i fast man e trött o ev vill sova...detta efter 7månader!! Han gillade mer liggdelen innan det dock ville han komma upp lite vid vaken tid=fixades med kudde! Njäää...inte helt frälst i bugaboo...UJ´n är helt klart me! MEN dessa 2 vagnar ihop=SUPER!!!!
![]()
Jag köpte min på REA 5450:- Va endast 1st butik som reade några ex för 4900:- dom skickade ej! Bonti och barnbutiken REA för 5900:-
Ord.Pris va 6900:-
mallan brallan skrev 2009-01-06 20:47:08 följande:
Ingen som hört om "gubben" ska öppna igen för REA????? Någon som ska dit?? Inboxa mig gärna då!
Hur länga måste man spara det då? Dvs hur lång tid har dom på sig att kunna kräva tillb. defekta?
BeSafe iZi Sleep funkar oxå! Billigare?
Www.Izisleep.Com
www.hts.no/svenska/produkter/izisleep.htm
www.smartson.se/test/barn/skydda-babyn.htm
Vet ej men kolla dom andra länkarna........
Blir typ lika dyrt som o finna en beggad.........som inte har def. chassi! För det är säkert chassit du blivit erbjuden!?