Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

vad det svar från honom? Kanske missförstod??
    Ia 70 skrev 2008-12-18 22:22:56 följande:

Håller med, lite trist faktikst.Jag fick till svar på Blocket annonsen... "Gud vad roligt du är inte den enda bittra som har mejlat mig.  Tyvärr är vagnen såld (på mindre än en timma).  Lycka till i jakten på vagn! "Svarar: Jag har redan en Bugga, var bara nyfiken.
  • Lille Mammsen

en undran bar...hur kan han sälja dessa inkl. garanti när han redan har gått i konkurs dvs butiken har ju redan upphört....för det är väl inte nya ägaren som säljer?? eller? en undran bara...ps vet du vad han tog för gecko klädslarna? har han öppet imorron? MvH

straw2008 skrev 2008-12-18 22:41:43 följande:
    Kan ni ge er? Det är jag som köpt vagnarna o det råkar vara jag som bestämmer vad jag ska göra med de, jag tycker skitsynd om alla som inte fick någon vagn men mina affärer är väl mina affärer? Rätt ruttet att snacka skit när ni vet att jag skriver o läser här. Kan inte dra andra slutsatser än att ni är bittra och avundsjuka. Så? slut på debatten ? Alla nöjda o glada jag hade faktiskt önskat att ALLA fick vagnar, så många de absolut ville ha?
  • Lille Mammsen

hjäääärtat...va har du vaaaarit...KRAAAAM

Emmsan skrev 2008-12-18 23:38:03 följande:
    helooooo babe ;) saaaaaknar dej ju
  • Lille Mammsen

nänä...blanda inte in mig!!

Emmsan skrev 2008-12-18 23:46:43 följande:
    hääääär men fy fullt upp med renovering julstök o annat jag du veeeeeet :) ser att ni tjafsar härinne lite  please uppdatera mej vem sålde billiga vagnar?var när hur???
  • Lille Mammsen

Ingen som vet vad Gecko klädsel kostade på REAn idag...o vilka färger som fanns!!! Och om dom har öppet imorron?

• Lille Mammsen

Hur fasiken får man tag i han då,han svarade aldrig på mitt mail från blocket & tänkte aldrig på att skriva ner mob.nr! Vet du om det var öppet idag eller när?

panzermensch skrev 2008-12-19 08:35:41 följande:
    Nej Tror nog ingen ens frågade.
  • Lille Mammsen

Ja Tack! Tack för omtanken Synd att det inte va idag du skulle dit! Lite surt nu om han har öppet idag då jag just nu har 3st sjuka barn här hemma och inte riktigt vill ta en tripp dit............

panzermensch skrev 2008-12-19 08:43:17 följande:
    Lät inte så på honom. Har nog hans nummer på min mobil om du vill ha det Vet att han hade klädsel till gecko för han sa det när jag fråga efter frog Hade jag vetat att du velat ha säkert hade jag ju plockat ett
  • Lille Mammsen

PS min mobil e ju på lagning,kan du skicka ett sms o fråga?

panzermensch skrev 2008-12-19 08:43:17 följande:
    Lät inte så på honom. Har nog hans nummer på min mobil om du vill ha det Vet att han hade klädsel till gecko för han sa det när jag fråga efter frog Hade jag vetat att du velat ha säkert hade jag ju plockat ett
  • Lille Mammsen

hoppa över det då!

panzermensch skrev 2008-12-19 08:50:42 följande:
    Kan messa men tror inte han svarar för han svara inte i förrgår mig *hämtar luren*
  • Lille Mammsen

Fast man brukar oftast sätta på regnskydd på vagnen då....... iallafall jag!
    Det ljuva livet skrev 2008-12-19 09:16:23 följande:

Okej! Ska få bebis i april och så är man ju lite osäker på hur vädret kommer att vara.Hur funkar den i duggregn?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16