Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

körde kudde i liggdelen + rulla UJ´n sedan vid ca 6-7mån funkade sittdelen perfect!! Min lilla-troll unge försökte åla sig ur sittdelen igenom suffletten fast att man satt VÄL fastspänd pga han ville INTE ZZZova i sittdelen!!

neveralone skrev 2009-01-09 19:56:42 följande:
    Hej alla bugga ägare! Vi har en bugaboo cameleon och vår son är 4 mån gammal. Tänkte höra när ni andra bytte till sittdelen. Vi har nu liggdelen men vår son är nyfiken av sig och försöker dra sig upp hela tiden för att kolla runt. Provade sätta honom i sittdelen men han såg så himla liten ut + att när dom är så små sitter dom ju inte helt rakt utan som små hösäckar...Hur har ni gjort?Tänkte även höra om det är någon som har bugaboos egen åkpåse och om ni är nöjda med den, är den varm och så?
  • Lille Mammsen

du e ju helt otrolig din nyinköp av trilling UJ´n då?

modestyclara skrev 2009-01-09 20:27:36 följande:
    Lille Mammsen skrev 2009-01-09 20:18:56 följande:
    Nja... däremot tror jag att jag behöver en UJ-dubbel 08 som reas på bonti nu *viskar* håll tummarna för att jag får sålt mitt felköp BT-syskonjogger nu på Söndag (måste haft hjärnsläpp)
  • Lille Mammsen

men kortet är ju inte ifyllt?? Undrar om den nya åkpåsen som kan ingå är en Bugaboo?

panzermensch skrev 2009-01-10 11:56:27 följande:
    samma som ville ha 7500 förut ju. Köper hellre ny med garanterad garanti för 1000 kr mer
  • Lille Mammsen

Mitt namn har aldrig ståt med på något kvittot?

panzermensch skrev 2009-01-10 12:02:36 följande:
    Jo men står ju namn på kvittot med? Blir ju inte samma namn?
  • Lille Mammsen

Bra fråga faktiskt! Fast köper du en vagn i butik kontant alt kort så står inge namn på kvittot!? Min granne hämtade upp min Gecko i annan stad (tur nog gjorde han ett jobb där just då) och han köpte den med sitt kort...inget namn står på kvittot!

myHappiness skrev 2009-01-10 12:10:41 följande:
    ang garantin; vad händer igentligen om man får en vagn i present?Säg att jag köper en i affär i mitt namn med mitt kort, ev betalar kontant. Sen ger jag vagnen till någon i present.De får då fylla i garantikortet och köra vagnen. Vem har rätt till garantin då?Köparen eller ägaren?
  • Lille Mammsen

silicon spray (kolla med mannen...han har säkert)!! 5-56 rek. jag EJ då denna torkar ut plasten. WD-40 säljer tom babyland...finns på mackar o större stormarknader,biltema mfl.

peachegirl skrev 2009-01-10 12:16:19 följande:
    tjena!Är det ingen som vet vart man sprejar med sprejen så det INTE gnisslar när man vickar handtaget till vagnen??  har en bugga cam..
  • Lille Mammsen

sorry...såg nu att du undrade VART man spraya......
    spraya imellan delarna som ligger imot varandra o rörliga delar! Se till att det är RENT där du sprayar dvs inge smågrus,damm mm

peachegirl skrev 2009-01-10 12:16:19 följande:
    tjena!Är det ingen som vet vart man sprejar med sprejen så det INTE gnisslar när man vickar handtaget till vagnen??  har en bugga cam..
  • Lille Mammsen

den kan du köra...
    När den är slut...köp RIKTIGA grejer...om du inte redan har hemma...män brukar ha dessa redan!

peachegirl skrev 2009-01-10 12:28:26 följande:
    och jag har buggas egna spray, är det inte den man ska andvända?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16