Bugaboo tråd nr 16
körde kudde i liggdelen + rulla UJ´n sedan vid ca 6-7mån funkade sittdelen perfect!! Min lilla-troll unge försökte åla sig ur sittdelen igenom suffletten fast att man satt VÄL fastspänd pga han ville INTE ZZZova i sittdelen!!
körde kudde i liggdelen + rulla UJ´n sedan vid ca 6-7mån funkade sittdelen perfect!! Min lilla-troll unge försökte åla sig ur sittdelen igenom suffletten fast att man satt VÄL fastspänd pga han ville INTE ZZZova i sittdelen!!
Ojdå,någon bugaboo äger som ble sugen.....
(inte min)
www.familjeliv.se/Annonser/
du e ju helt otrolig
din nyinköp av trilling UJ´n då?
Bra pris på typ NY Cam ? (ej min)
www.familjeliv.se/Annonser/
men kortet är ju inte ifyllt?? Undrar om den nya åkpåsen som kan ingå är en Bugaboo?
Mitt namn har aldrig ståt med på något kvittot?
Bra fråga faktiskt! Fast köper du en vagn i butik kontant alt kort så står inge namn på kvittot!? Min granne hämtade upp min Gecko i annan stad (tur nog gjorde han ett jobb där just då) och han köpte den med sitt kort...inget namn står på kvittot!
silicon spray (kolla med mannen...han har säkert)!! 5-56 rek. jag EJ då denna torkar ut plasten. WD-40 säljer tom babyland...finns på mackar o större stormarknader,biltema mfl.
sorry...såg nu att du undrade VART man spraya......
spraya imellan delarna som ligger imot varandra o rörliga delar! Se till att det är RENT där du sprayar dvs inge smågrus,damm mm
den kan du köra...
När den är slut...köp RIKTIGA grejer...om du inte redan har hemma...män brukar ha dessa redan!