Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

Jag äääälskar nya blå. Fast nog ännu snyggare till grå bas eller svart gecko Mums!

• modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-19 18:29:37 följande:

Hon var snabbare och SooJuicy snodde den röda fleecen
    Har du blivit Bugaboo-ÅF PM? Shoppar bugga-prylar och säljer innan man hinner blinka
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-01-19 18:38:55 följande:

Det är inget fel att vara impulshandlare! *blickar på Bee:n*
    Jag är också impuls -ibland är det inte helt fel när maken stoppar upp lite men samtidigt älskar jag faktiskt honom lite extra när han kommer hem med ny barnvagn till mig *lättköpt*
  • modestyclara

madebyinferno skrev 2009-01-19 18:47:54 följande:

Jag vet inte om jag hade gillat de vagnar maken min hade kommit hem med om han ens hade fått för sig det, här får man vara glad om han övveraskar med något godis eller liknande någongång och inte ens då brukar det bli rätt godis tyvärr Jaja, älskar honom gör jag ändå, man kan inte ha tio poäng på alla punkter på kvinnolistan eller??
    All time high var när han kom hem med en singel-uj i klädseln pink romance (rosa med rosablommig sits och sufflett) som han fyndade på rea på Babyland Det blir jag fortfarande alldeles varm inuti när jag tänker på ...
  • modestyclara
    Lille Mammsen skrev 2009-01-19 18:54:48 följande:
    Finns ev inga BEE kvar nu på haven...fanns 1st kvar som är reserverad! Måste ha gått åt massor i dag då eller??
    men är det inte PMs reserverade då? *hoppfull*
  • modestyclara

Lejån skrev 2009-01-19 19:13:41 följande:

De är superläckra! De finns på baby också i ett set, så jag råkade visst köpa såna till lillkillen så de kan syskonmatcha.
    Älskar syskonmatchning Snart har jag tre att tvinga på liknande kläder *kluckar förtjust*
  • modestyclara
    Lille Mammsen skrev 2009-01-19 19:33:42 följande:
    å va fick du ge för denna 06:a då?
    hmm var ju typ 07 de reade ut dem (första gången) så då kostade de väl 6000 kr i ordinarie och 4000 kr på rea -kan det ha varit så? Var ju maken som shoppade så jag minns inte men jag sålde den för samma något år senare om jag minns rätt
  • modestyclara

madebyinferno skrev 2009-01-19 19:53:57 följande:

Sotis så det ryker nu Här får man släpa in honom i en barnbutik lr ha ögonbindel och koppel
    Ja han fick ju rätt mycket lööve efter det
  • modestyclara

modestyclara skrev 2009-01-19 19:57:12 följande:

madebyinferno skrev 2009-01-19 19:53:57 följande:
    Ja han fick ju rätt mycket lööve efter det
    Fast jag ska ju i ärlighetens namn tillägga att jag inte shoppat någon bee på rea för att maken inte tyckte vi behövde nån nu...*snyft* Men vi har ju köpt två vagnar senaste månaden så det var väl inte helt ovettig synpunk iofs...
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-01-19 20:14:48 följande:

Löv min råååååååsa!
    Kan jag få lite expertrecension nu då? hur mycket mindre blir been ihopfälld än en gecko? Är det marginell skillnad tro?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16