Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

hyperballad skrev 2009-01-17 21:10:30 följande:

Svar på #3811lilla sandra skrev 2009-01-17 21:08:08 följande:
    fram eller bak eller jag kanske är trög men jag förstår inte hur det glider...
    Är ett vanligt fel på nya chassit att hantaget glider ut på längsta läget om man tex drag vagnen i trappa...bara att reklammera så får man nytt chassi. Tror att problemet är åtgärdat på de nyaste chassina...
  • modestyclara

lilla sandra skrev 2009-01-17 21:07:51 följande:

Köpte via babytrader, då måste jag skicka tillbaka o stå utan vagn ett tag va?
    Men du, passa på att köpa en UJ på rea nu då, du är ju typ tvungen att ha en vagn i mellantiden
  • modestyclara

lilla sandra skrev 2009-01-17 21:24:51 följande:

Kan man maila nån i Sverige? Min engelska suger.
    Vill inte ha lillkillen från mej ännu, han är bara 5 månader ännu.
    Äsch skriv bara my handlebar is sliding eller nåt sånt. de fattar.
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-17 21:48:30 följande:

Sött Min kör rally med vår rosa camp O&T med rosa camo väska och babyrosa åkpåse i haha
    Spännande vagn du har

Vi hade en rosa UJ (pink romance)till sonen *saknar* hur fin som helst. Var maken som valde och köpte den
  • modestyclara
    Champagne77 skrev 2009-01-17 21:54:34 följande:
    Misstänkte att den röda inte är samma... Vi väntar en liten killen, men har nog ändå bestämt oss för röd vagn (vilket många är frågande till ). Det är väl inte könet som avgör färgen...
    Suck säger jag. Men jag låter min son gå hemifrån i klänning om han vill (han är två)... Har förutom rosa UJ även haft röd gecko till sonen. Och nu gjort i ordning samma röda gecko till bebben i magen med okänt kön... Måste dock erkänna att jag inte är lika snabb med att låta sonen ärva dotterns rosa plagg -knäppt kanske...
  • modestyclara
    Champagne77 skrev 2009-01-17 22:00:55 följande:
    Var tog länken till UJ vägen som nån postade innan ikväll? Vilken rosa har du haft??? Coco eller vad den heter?
    Nä en 06:a pink romance. Rosa med rosa-blommig sits och sufflett. En av de finaste tycker jag.
  • modestyclara

Nilam 84 skrev 2009-01-17 22:02:04 följande:

Behöver inte vara denim, kan tänka mej i pricip vad för färg som helst!
    kidzshop? eller begagnat?
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-01-17 22:06:07 följande:

Hey! Jag forskar på informationshantering och är datanörd!MSN är Microsoft. Jag kör googletalk *cool*
    Du gillar bergis GNU (Gnu Not Unix) ;-P
  • modestyclara

Nä nu är det dags att sova. Zappar förbi P3-galan på tv och kände mig gammal. Bara en massa obegriplig dunka, dunka.

• modestyclara

loveliva skrev 2009-01-17 22:22:30 följande:

Hur stor/liten är sitsen på en Gecko jämfört med en Bee ??Ungefär hur långt kan barnet max vara för att få plats i en gecko ?
    Min 3,5-åring får plats med vinterkläder dock har jag bytt till cam-sufflett med cam-bågar.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16