Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

Shoegirl skrev 2009-01-19 20:19:02 följande:

Slö-sambon har ju inte burit upp Camen från källaren Sedan ska blogg uppdateras och bilder tas.
    Har han ingen förståelse för att det finns gravida kvinnor som suktar efter upplysning? *sörjer*
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-19 20:27:23 följande:

Någon som vill hämta ut min cam och montera den åt mig? *trött och.. anti*
    Är den från kidz eller varför är du anti?
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-01-19 20:57:50 följande:

Jag är bra på montering. Jag är ingenjör.
    Nähä. Nu har du fått det om bakfoten. Vi ingenjörer är bra på att instruera andra i hur man gör, inte göra något praktiskt själva
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-01-19 21:04:07 följande:

Nej då, det är först efter doktorstiteln som ALL praktisk förmåga rinner ur. Och det är ju först om 2 månader kanske. Men vi ingenjörer tycker om att tala om för folk hur man gör (det rätt).
    Du kan ha rätt. Vi klarar ju simplare grejor som att montera en bugga så lite praktiskt handlag finns det kanske kvar...
  • modestyclara

Nikas skrev 2009-01-19 21:06:53 följande:

Måste bara berätta när jag träffade ett par på Babyland som kollade in min bugga och frågade om jag gillade den, jag öste lovord över den såklart, och det gör jag helt ärligt då jag än så länge inte upptäckt några nackdelar med den. Men hela grejen är att de sa att de hade hämtat den för några dagar sen och precis monterat ihop den, och det var såååååå meckigt och svårt, varav jag utbrister "jaha? jag monterade ihop den och jag tyckte det var jättelätt" och mannen ser genast jätteskamsen ut :D varav jag såklart spär på med "oj hahaha var det Du som monterade ihop den? hahaha" han mumlade då lite tyst att det nog var nåt fel på hjulen och därför det nog var lite svårt hahaha *ops* :D
    smidigt!
  • modestyclara
    FridaLee skrev 2009-01-20 16:47:09 följande: