Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

Lille Mammsen skrev 2009-01-18 21:09:51 följande:
    jodå....UJ
    Tja, fast inte singel. Isåfall dubbel och trippel
  • modestyclara

Alexa skrev 2009-01-18 21:23:08 följande:

*haha* Här har vi singel och dubbel.. Hade varit kul med en trippel.. Hur många barn ska du ha/har du??
    en i mars samt en 2-åring och en 3-åring- 45 min promendad till fsk...
  • modestyclara

caessa skrev 2009-01-18 21:07:00 följande:

Jag hade ingen aning om vilken sjal jag skulle köpa när jag väl hade bestämt mig att jag skulle ha sjal. Så jag åkte till babydesign där jag fick lite tips och råd. De har ett showroom i stockholm och öppnade butik där för ett tag sen.
    Tack, bra tips. Jag tar med bebben och testar live. Det är nog absolut smartast.
  • modestyclara

Alexa skrev 2009-01-18 21:29:34 följande:

Åååh.. Häftigt med trippelvagn.. Men kommer du ens in genom dörren med den?
    Näpp. Inte 80-dörrar. Men det är en killer som promenadvagn. Jag är inte så förtjust i långpromenader med ståbräda. Men jag har ju en dubbelvagn för shopping och två buggor såklart om vi är båda föräldrarna...
  • modestyclara

Lejån skrev 2009-01-18 21:49:41 följande:

Jag säger absolut Sino! Såå mjuk sval och skön! När kommer liten? Trikåsjal är det absolut lättaste till en mini. Sedan kan man ju uppgradera till långsjal och/eller sele och eller Mei Tai. *säger hon som har garderoben full*
    Ska kika på den. Bebben kommer om 50 dar suck.
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-18 21:53:30 följande:

Jag ska på stan i morrn igen Det ni!
    ;-P Jag ska mest bråka med en entreprenör... vill hellre shoppa!
  • modestyclara

Lejån skrev 2009-01-18 21:57:00 följande:

*försöker räkna* Ah, men då kommer du bära runt i vår/sommar då. Perfekt! men som du fått svar på, gå på showroom på babydesign. Super! Fast man vill ju ha mer än man tänkt iofs...
    9 mars.
  • modestyclara

pluttmaja skrev 2009-01-19 17:03:21 följande:

är gecko en bra vagn??
    Jag har både gecko och cam. geckon är lite mindre men så mycket skönare att köra. Jag väljer alltid geckon om jag får välja
  • modestyclara

160908 skrev 2009-01-19 17:28:31 följande:

Någon bugaboo expert här inne som kanske kan hjälpa mig? =)Jag har precis monterat på sittdelen men hur jag än gör så får jag inte ner själva sittplattan ända ner.. nån som vet?
    Förstår inte riktigt -kan du ta ett kort på problemet?
  • modestyclara

Kajsan skrev 2009-01-19 17:46:20 följande:

Här har det klickats hem en ny UJ , en brun 09a,a idag
    Mmm choklad!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16