Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

imaj skrev 2009-01-21 13:55:46 följande:

Uppdaterade TS... Vad tycks?
    Tråden höll sig ju nästan i 12 timmar sedan började den 'urarta' igen
  • modestyclara

FruLidgren skrev 2009-01-21 14:30:46 följande:

ah! så sant! tänkte inte ens så långt!
    mammapåvift
  • modestyclara

imaj skrev 2009-01-21 17:36:09 följande:

Haha jo kanske det ... Tycker dock inte att det är något liv i den här tråden längre, många (läs de flesta) har ju flyttat över till den andra... Precis som jag själv
    Ja, jag trivs bättre i den andra. Här måste man ju tänka sig för innan man postar nåt *lat*
  • modestyclara

MammatillO skrev 2009-01-21 19:02:19 följande:

Äntligen så har min super snygga Ju ju be citrussorbet kommit och Beconnected ( Dom är f.ö en guda gåva) inget mer skötväskemotstånd när man ska ändra läge på sittdelen :)
    [/citat]
    Sogu skrev 2009-01-21 19:09:13 följande:
    [citat]
    Får vi se bild?
    Ni har väl inte missat vår spinn-off tråd? Se TS
  • modestyclara

Nikas skrev 2009-01-21 19:32:19 följande:

va? vilken andra tråd?  känner mig utfryst
    Länk längst ner i TS!
  • modestyclara

numberone skrev 2009-01-21 20:29:34 följande:

Vet ni om det finns nån grej så man kan klicka ihop två vagnar?
    Det finns adapters som man kan skruva ihop två vagnar med men jag tror inte de funkar på buggor utan mer på paraply-vagnar...
  • modestyclara
    Champagne77 skrev 2009-01-21 21:16:03 följande:
    Självklart kommer vi välja toppfärg först . Hade ju bestämt oss för röd men fick idag veta att den nya röda är mer hallonröd än röd-röd... Vi vill ha en som är riktigt röd, det är därför vi har börjat fundera på den blå mer och mer (fast vi har tänkt på den tidigare också . Svårt val och jag känner inte att jag vill köpa till flera toppklädslar utan vi ska försöka klara oss med en...
    Omöjligt att klara sig med en iaf om du fortsätter hänga i denna tråd...
  • modestyclara

Mountains skrev 2009-01-22 21:53:28 följande:

Panzermench;Jag trodde att ni alla i tråden var pyssliga och sydde om era vagnar efter kvällsfikat! Men där tog jag miste! Får väl tråckla ihop något själv då, eftersom jag inte hinner beställa något.enda jag vet syr dynor är väl ditten datten.. och vet inte om denne delar med sig
    Jag är envis och upprepar min fråga! "Ingen som vet var jag kan få en beskrivning på hur man syr en skön dyna till camen!" Någon av er alla på tråden har väl lite koll, please!!
    Nä vi är mest shopping-galningar och sladdermajjor
  • modestyclara

Suri skrev 2009-01-22 22:17:14 följande:

Jag får inte i "O-ringen". Fan. Nu blir jag ju svettig. Ger mig inte.
    Ställ sitsen på högkant med långsidan neråt, tryck med knät mot ramen samtidigt som du drar som sjutton i remmen och för över ringen över piggen. våld löser allt
  • modestyclara

eternalstar skrev 2009-01-22 22:19:48 följande:

Måste bara höra om någon har nåt superknep för att få bort allt hår som fastnar i swirvelhjulen??
    Pincett. Det är ett trist arbete men man blir nöjde efteråt
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16