Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

sålts för mellan 2500-4500:- med/utan tillbehör!

dompis skrev 2009-01-21 11:39:56 följande:
    Vad är ett "lagom" pris att betala för en bee 08 som är sparsamt använd och probelmfri????!!!
  • Lille Mammsen

Kan trösta dig med att min OIOI låg på runt 1200:-

Champagne77 skrev 2009-01-21 13:41:58 följande:
    Tack Sara . Ja, det är dyrt jag vet , men vi är nog lite vilda av oss just gällande vagn och skötväska och unnar oss nåt extra eftersom vi har väntat så länge på det här *peppar peppar att allt går bra* (du vet ju vår historia...vill du kan du också läsa mitt senaste blogginlägg...). Men tror du då det är bättre att satsa på mörkgrå bas + blå canvas? Oavsett om det blir den skötväskan eller inte alltså... . Kolla i bildtråden så ser du .
  • Lille Mammsen

Reklamera!

elims skrev 2009-01-21 14:08:39 följande:
    lilla sandraja jag tror det. glider mer och mer åt höger, hela handtagsdelen alltså. Om vagnen rullar och jag släpper vagnen så fortsätter den inte att rulla rakt fram utan drar iväg åt höger. Tro det har att göra med att allt har blivit lite snett.
  • Lille Mammsen

panzermensch skrev 2009-01-21 23:35:29 följande:

Sitter och pratar ut med thj på msn Mycket dumma missförstånd och klantigt uttryckt av min sambo i mailen som ledde till missförstånd om polisanmälan. De hade förstått det som han inte beställt alls och de då hade rått honom till göra en polisanmälan Vilket är rätt av dem! Så smiskar min karl lite extra nu.Sen bör tilläggas att NEJ jag fick inte henne avstängd vare sig förra eller denna gång även om folk tror det. Vi tog våra "fighter" privat och blandade inte in FL nån av oss. Så hoppas folk kan förstå att jag hatar inte henne och aldrig menat henne illa. Vi var dock båda sårade och upprörda men inte mer än så!/PM(s?)
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2009-01-22 23:53:53 följande:

näääääää de e samma men man använder olika fästen!
    råd önskas ska jag ha eller inte... (ej bugaboo...)
    www.my-baby.se/index.php&flypage=flypage.tpl&product_id=4268&category_id=&option=com_virtuemart&Itemid=2
  • Lille Mammsen

men anv ungar väst? Tro inte jag köpt någon tidigare till ungarna

panzermensch skrev 2009-01-22 23:58:00 följande:
    ah.. ja köp då online
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16