Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

den e för liten...sorry

MGn skrev 2009-01-20 13:03:26 följande:
    Någon som vet om gecko silver sommarsuflett passar på cam? den är förliten va?
  • Lille Mammsen

typ halva priset....eller? Brukar man ju vilja ge eller billigare

Emmsan skrev 2009-01-20 14:34:20 följande:
    både bas + varukorg alltså :)
  • Lille Mammsen

men den knas-bollen bor ju lååååååångt härifrån....jag bor ju typ en piss-kvart ifrån...ellerhur? Precis kommit hem..som en dränkt...ja ni vet! Hämta ungar där o där...+ en på armen + febrig mm = gick INTE igång på detta
    Noas mamma skrev 2009-01-20 14:37:18 följande:

Men fy din stackare och så är du sjuk och allt! Hade de inte varit för emmsan så hade inte frostingen smält bort och då hade jag absolut svängt förbi dig på vägen till henne Men ropar högt nästa gång jag bakar
  • Lille Mammsen

o jag säger liggdelen...

FridaLee skrev 2009-01-20 16:47:09 följande:
    dottern kommer vara 4 mån när vi åker utomlands, vad är smidigast att ta med sitt eller liggdel?
  • Lille Mammsen

JaHa....vad mer fanns till BEE då? Va grejerna från blocket bra? Nöjd?

Kajsan skrev 2009-01-20 16:59:10 följande:
    Alltså suflettpinnarna var kvar i, jag tackade ja, det är ju asjobbigt att trä i varje gång man ska byta
  • Lille Mammsen

o min digga den till ca 6½månad!! Ville INTE sittdelen om man va trötter...va Livsfarligt för min lyckades (fast att man satt VÄL fastspännd) på någo konstigt vis ååååååla sig ur o varit MYCKET nära att åka ibacken ut igenom suffletten!!

Kajsan skrev 2009-01-20 16:59:59 följande:
    Min dotter hade never ever gått med på liggdel vid 4 månader, då hade hon krypit ur och ner på marken -Livsfarligt
  • Lille Mammsen

så gjorde jag faktiskt i sommras...dvs tog me båda!!

modestyclara skrev 2009-01-20 17:13:14 följande:
    FridaLee skrev 2009-01-20 16:47:09 följande:
    Liggdel så har man sovplats... eller packa sittdelstyget för säkerhets skull
  • Lille Mammsen

tror dom har runt 3månadera på sig att kunna kräva detta....obs tror...bäst att kolla upp detta!

timoteja00 skrev 2009-01-21 08:53:37 följande:
    Åhh! Jag fick ett nytt chassi förra veckan (från babytrader) men jag har inte hört något alls om att jag ska skicka tillbaka det gamla?! Till vem? Det borde väl de informera om när de skickar det nya??
  • Lille Mammsen

diggar me dragkeja...så tjuvarna ska få det lite jobbigare.......
    Noas mamma skrev 2009-01-21 10:57:33 följande:

nja e ju mer som en vanlig väska, däremot så har den ju inget mer som stänger för ingen dragkjedja eller så, så den e ganska öppen endå.hobon e underbar
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16