Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

å va fick du ge för denna 06:a då?

modestyclara skrev 2009-01-19 18:56:02 följande:
    madebyinferno skrev 2009-01-19 18:47:54 följande:
    All time high var när han kom hem med en singel-uj i klädseln pink romance (rosa med rosablommig sits och sufflett) som han fyndade på rea på Babyland Det blir jag fortfarande alldeles varm inuti när jag tänker på ...
  • Lille Mammsen

Jag ringde 17.50 1st kvar=reserverad färg=?
    Noas mamma skrev 2009-01-19 23:29:01 följande:

på deras hemsida finns ju en gul kvar
  • Lille Mammsen

såg nu själv...feber-tant så det tar tid att lääääsa ikapp
    Demo ex...hur jäklig såg den ut då...väl provad eller? Jag skulle ringa tillb. imorron efter ca 12 o se om den fanns kvar eller ej .........

Nikas skrev 2009-01-19 23:45:52 följande:
    ja, det är demoexet. sorry att jag upprepar...
  • Lille Mammsen

din va ny i kartong?

Nikas skrev 2009-01-20 00:04:27 följande:
    nja, jag vet inte, ska inte uttala mig. kolla läget imorrn, tycker du ska kolla på den först och främst, om den finns kvar det vill säga.
  • Lille Mammsen

barnbidraget Snygg...nä inte nu febrig o blek

Kajsan skrev 2009-01-20 00:14:45 följande:
    Är du snygg eller? De där har jag redan bokat och ska hämta i morrn , vad trodde du jag skulle till stan för, på en tiiisdag ?
  • Lille Mammsen

Nybak? Mumms...alltid suuuugen
    Noas mamma skrev 2009-01-20 10:53:23 följande:

ja men vilken tur e precis på väg ut genom dörren med nybakta cupcakes till dig för att smöra lite katvig och medans du är och byter på prinsen så snor jag både katvig och vagn
  • Lille Mammsen

Måååååår pissss...och måste få tycka synd om mig själv...typ aldrig sjuk jöööö men åkt dit nu....precis som man inte har annat o göra me 4 ungar o gubbe

• Lille Mammsen

däck/hjul + topset (dock kan suffletten va slappare=sys in + cam sufflettbågar måste anv.)åkpåse,muggh.,parasoll passar ju självklart! Gecko har en egen SILVER sommar sufflett!! Missat något?

Emmsan skrev 2009-01-20 12:48:58 följande:
    vilka tillbehäör passar på geckon???? av cameleons alltså???
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16