• Anonym (mamman)

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

jag och min familj hann bo i samhället och våran nya lägenhet i Åtvidaberg drygt en vecka.
    jag stod och packade upp kartonger när min son kommer in gråtande och berättar att han blivit slagen av en tant efter att han varit i hennes trappuppgång och lekt med en ny kompis han hittat samma dag, han hade en bula i huvet och var öm över ryggen och benet, jag plåstrar om min son och går sedan bort till tanten och ska kolla va det va frågan om, tanten var väldigt ilsken och tykte att hon gjort rätt som slagit min son för att att var i trappen, hon skulle kunna göra det igen sa hon!
    jag gick hem och pratade med sonen igen, jag bestämde mig för att göra en anmälan.

efter det har vi haft ett helvete, insamlingar har gjorts till tanten för att betala böterna som hon vart dömd till av tingsrätten för misshandel på min son ( vi var inte på rätten, vi var utomlands då klarade inte pressen! ), tanten hyllas som en hjälte för att hon slagit honom, står nästan i tidningen var dag, och nu senast hade hon fått julkort från hela sverige..... medans vi får lappar uppsatta i trappen om att sonen och familjen ska försvinna från åtvidaberg, hotbrev i brevlådan, sönder skurna däck på bilen, spottloskor på ytterdörren osv. osv. jag bryter i hop snart vad ska jag ta mig till????????? vi mår jätte dåligt! Måste nog flytta för vi pallar inte mer......... HJÄLP!!!!

länkar till några tidnings artiklar

nyhetskanalen.se/1.719362/2008/11/13/tant_slog_nioaring_far_beloning

archive.corren.se/archive/2008/11/11/jyxzlb4g9h4u1c0.xml

archive.corren.se/archive/2008/11/12/jz0cvur5r718dzl.xml

archive.corren.se/archive/2008/10/1/jww2ffx7l7imr6v.xml

archive.corren.se/archive/2008/11/21/jzg3wkaw53qlg6y.xml

www.corren.se/archive/2008/12/19/k0w93uumagbxb9k.xml

archive.corren.se/sok/%E4pp&search=S%F6k

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-22 15:18
    vill tacka alla som stöttar

anser inte att jag har något att skämmas för så jag röjer min identitet.

Kramar pojkens mamma Sandra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-12 22:10
    Efter mycket tänkande gick jag med på en interljuv av tidningen, den kan ni läsa här.

www.corren.se/archive/2009/1/2/k1kowhzztawak2c.xml

• Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!
  • Tiro

Helt sjukt! Tycker synd om er! Ingen vuxen får slå ett barn. Vissa gamla människor blir ju ilsknare med åren. Vissa har osså bestämt sig långt innan att barn och ungdomar i dag är "för j-vliga". När jag bar på biblioteket för ett tag sedan skulle jag på toa och det var en liten tant som inte förstod hur hon skulle komma in på toalettten (kodlås). Så jag tänkte att jag skulle göra en god gärning och hjälpa henne. Men hon började gasta och skrika åt mig. Fast jag var lugn och vänlig. Hon bara fortsatte och fortsatte med det ena "räliga" ordet efter det andra. Folkilskna tanter kan vi klara oss utan! Hoppas att det ordnar sig för er!

• Alexandra84
    Anonym (mamman) skrev 2008-12-22 14:43:22 följande:
    Men vi hade ju bara bott i Åtvidaberg en vecka! ska jag uppfostra min son att inte leka kurragömma?????????????vad är det här?
    Ta inte åt dig av ovetande och dumma människor...
    Kram till dig ts.
    ~*~ Lycklig mamma till två, men i april blir dom tre ~*~
  • Anonym (suck)

TS - Du gjorde det ända rätta när du anmälde henne! Jag skulle också polisanmäla om en vuxen slog min son med en käpp och det hoppas att att alla andra föräldrar också gör! Eftersom hon dömdes så har ni svart på vitt att det hon gjorde var fel! Att det hela urartade efteråt är inte ert fel.

• LivräddMedStil

Men fy fan!! Jag läste bara första länkens artikel men det räckte. Sen NÄR är det okej att aga barn? Va fan hyllas hon för? Åh, idioter!

Flytta snabbt som satan ifrån det jävla packet så ni inte blir som dom!

USCH!

• AstridStjärna

Anonym (ARG)
    Hallå orkade du ens läsa inlägget eller?

Hon hade bott där en vecka och tantan hade haft problem i 3 år...

Men det spelar ingen roll för ingen ska slå barn oavsett om man är åldring eller ej...

• MBL

Det här är sjukt. Det är tydligen en skum samhälle där folk som inte ens har vett i huvudet. Det är andra barn som tanten ska slå om nu hon är trött på att de kastar saker o så.

Fattar absolut inte hur de kan kasta skit mot just er som nyss flyttade. Herregud, så sjukt!

Bailey 060107 + Bianca 071030
  • Anonym

men han i spelbutiken värnar om dom äldre för det är från dom han får in sina pengar det är övervägande pensionärer som är hos honom varje dag.

• Anonym (ARG)

Jag säger faktist inte att det är rätt att slå barn,
    det skulle jag aldrig göra oavsätt ålder. Jag tycker också att det är fördjävligt att man inte kan känna sig trygg i sitt EGET HEM. Jag är 23 år gammal har en dotter på 1½ år och min sambo som är 24 under oss bor en väldigt elak och sinnessjuk tant.
    Hon får för sig att hon hör massa oväsen från oss och börjar banka med föremål mot hennes tak, vi ligger och sover och vaknar av alla dessa hemska slag min dotter blir skrämd och gråter i någon timma, jag vågar aldrig vara ensam hemma efter klockan 22.00. Ibland ger det mig stor lust att gå ner och ta ifrån henne de hon slår med och banka vett i hennes skalle men de skulle jag aldrig våga göra..

Har anmält detta 3 gånger och alla gånger har dessa anmälan lagts ner hur vet du att inte denhär tanten gjort samma sak?

• MajaK
    Svar på #38
    Även om tanten skulle ha försökt anmäla detta innan så ger det henne inte rätt att slå ett barn.
  • Anonym (ARG)

De stog i en utav artiklarna att pojken som blev slagen hade bott där sen i somras..

Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!