• Anonym (mamman)

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

jag och min familj hann bo i samhället och våran nya lägenhet i Åtvidaberg drygt en vecka.
    jag stod och packade upp kartonger när min son kommer in gråtande och berättar att han blivit slagen av en tant efter att han varit i hennes trappuppgång och lekt med en ny kompis han hittat samma dag, han hade en bula i huvet och var öm över ryggen och benet, jag plåstrar om min son och går sedan bort till tanten och ska kolla va det va frågan om, tanten var väldigt ilsken och tykte att hon gjort rätt som slagit min son för att att var i trappen, hon skulle kunna göra det igen sa hon!
    jag gick hem och pratade med sonen igen, jag bestämde mig för att göra en anmälan.

efter det har vi haft ett helvete, insamlingar har gjorts till tanten för att betala böterna som hon vart dömd till av tingsrätten för misshandel på min son ( vi var inte på rätten, vi var utomlands då klarade inte pressen! ), tanten hyllas som en hjälte för att hon slagit honom, står nästan i tidningen var dag, och nu senast hade hon fått julkort från hela sverige..... medans vi får lappar uppsatta i trappen om att sonen och familjen ska försvinna från åtvidaberg, hotbrev i brevlådan, sönder skurna däck på bilen, spottloskor på ytterdörren osv. osv. jag bryter i hop snart vad ska jag ta mig till????????? vi mår jätte dåligt! Måste nog flytta för vi pallar inte mer......... HJÄLP!!!!

länkar till några tidnings artiklar

nyhetskanalen.se/1.719362/2008/11/13/tant_slog_nioaring_far_beloning

archive.corren.se/archive/2008/11/11/jyxzlb4g9h4u1c0.xml

archive.corren.se/archive/2008/11/12/jz0cvur5r718dzl.xml

archive.corren.se/archive/2008/10/1/jww2ffx7l7imr6v.xml

archive.corren.se/archive/2008/11/21/jzg3wkaw53qlg6y.xml

www.corren.se/archive/2008/12/19/k0w93uumagbxb9k.xml

archive.corren.se/sok/%E4pp&search=S%F6k

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-22 15:18
    vill tacka alla som stöttar

anser inte att jag har något att skämmas för så jag röjer min identitet.

Kramar pojkens mamma Sandra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-12 22:10
    Efter mycket tänkande gick jag med på en interljuv av tidningen, den kan ni läsa här.

www.corren.se/archive/2009/1/2/k1kowhzztawak2c.xml

• Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!
  • Anonym (mamman)

jo jag funderar starkt på att flytta, rubrikerna i tidningen är en sak men när man får däcken på bilen sönder skurna, dödshotsbrev, och papper uppsatta i trappen om att vi inte är välkomna här och att vi ska försvinna,,,, det börjar bli väldigt otäkt....... jag har polisanält allt, polisen kommer inte hit,,, dom tar anmälan men lägger sedan ner den i brist på bevis...

• MajaK

TS - bra att ni anmäler men flytta om ni kan.

• Lenelin

Låter som att poliserna har hur mycket som helst att göra i åtvidaberg, men inte bryr sig... Flytta!! Det viktigaste är att ert barn mår bra, och det verkar han ju inte göra nu. En ny fräsch start låter vettigt. Låt Kerstin sitta där och tindra med ögonen framför sina julkort och tro att hon är årets hjälte.

• Lilac Perl Dream

Anonym (sjukt) skrev 2008-12-22 14:59:51 följande:

Ingen har någonsin rätt att lägga händerna på någon annan människa!Förstår inte varför tanten inte polissnmälde barnen istället för att ta rätten i sina egna händer?Förresten, det där om att "polisen står på hennes sida och vägrar ta emot anmälan"Vad håller det på att bli av Sverige egentligen? Snart tar väl polisen emot mutor också... :S
    polisen tar redan mutor..tyvärr..
  • Lenelin

ts: sätt upp en filmkamera i trapphuset så har ni bevis på vem som gjort vad sen... ;) hehehe!

• Anonym

dokumentera och fota alla skador och hot ni utsätts för, spela in eventuella samtal om de ringer osv sedan gör ni en polisanmälan om olaga hot, skadegörelse osv. Då kanske folk skärper sig.

• Zamorak

Undrar varför ingen startar insamling när jag nitar en tant för dom stör mig?
    Helt sinnes, tycker du gjorde rätt ts som anmälde kärringen

• johansson79

vill tacka alla som stöttar

anser inte att jag har något att skämmas för så jag röjer min identitet.

Kramar pojkens mamma Sandra.

• MajaK

Ts - ni har bara gjort vad jag hoppas att alla andra föräldrar också hade gjort! God jul!

Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!