Morbid angel skrev 2009-03-20 20:51:35 följande:
Tycker det är jättefint med en hel ryggtavla om motivet tilltalar mig då såklart Jag har ingen ryggtavla än men jobbar på den som jag nämt i tråden förut.Är en kompis som har skssat den och ser verkligen fram emot när den är färdig men har mååååååånga timmar kvar.Motivet är två döskallar vända mot varandra och på dessa två döskallar ska en naken och vacker kvinna stå med ett ben på varje döskalle,kvinnan ska vara lite morbid med sönderslitet ansikte.Det ska vara i black and grey med endast ett par detaljer i färg.
Låter läskigt coolt!
Jag gillar sådana motiv, även om jag själv inte skulle sätta den typen utav tatuering på mig.
Själv har jag en typ utav fjäril/tribal i svanket som är hiskeligt fult gjord och jag skulle gärna vilja "baka" in den i något.
Jag fattar inte vad killen som gjorde den sysslade med. Han har gjort två tatueringar på mig innan som det inte är något fel på. En blomma på skuldran och ett hjärta på ankeln.
Nu har jag en ny kille som gör mina saker, men jag vet faktiskt inte om jag är helt nöjd. Tycker att färgerna blir lite "dassiga".
Det han märkt mig med hittills är en Hello Kitty a la moi på vaden (hårdrockskitty), två hjärtan inbundna med en ring med texten "my heart belongs to daddy" vid ljumsken och en stor älva över hela vänster lår.
Nu vill jag ha min dotters handavtryck, hennes första streckgubbe och hennes namn (första gången hon kan skriva det) på min kropp.
Plus ryggtavlan då förstås.
Detta med tatuering och piercing är som en drog när man väl satt igång.
Efter min första sa jag såklart aldrig mer... och här sitter jag nu och spånar på nästa och nästa och nästa...