• Juliii86

Piercing & tattoo tråd

Här kan vi snacka allt om piercing och tattoo.

Kanske har du funderingar om just detta ämne kan du ställa din fråga här. Själv har jag några funderinga om piercing.

Här kan vi hjälpas oss åt att besvara våra frågor.

Det är bara börja snacka

• Svar på tråden Piercing & tattoo tråd
  • Tyson 77
    stiletto skrev 2009-03-22 14:48:12 följande:
    weee! imorrn är det dags för min första gaddning Är inte ett dugg nervös men kommer nog bli det när jag är på väg till studion. Funderar redan på nr 2 som antagligen kommer bli en älva men den ligger på lagring till hösten iaf. Tyson77 kan inte du lägga upp en bild på din älva? lite nyfiken här
    Vad roligt!
    Vad ska du göra för något? Du vet att det är beroendeframkallande va?

La in en bild i mitt galleri nu. Syns inte så bra iom att den är tagen med mobilen (av mig själv) strax efter att den hade läkt. (Dessutom ser ansiktet ut lite som en döskalle...) Dvs drygt 1 år sedan...
  • stiletto

Tyson 77 skrev 2009-03-22 14:57:18 följande:

Vad roligt! Vad ska du göra för något? Du vet att det är beroendeframkallande va? La in en bild i mitt galleri nu. Syns inte så bra iom att den är tagen med mobilen (av mig själv) strax efter att den hade läkt. (Dessutom ser ansiktet ut lite som en döskalle...) Dvs drygt 1 år sedan...
    najs! gillar färgerna också.

Funderar på något i den här stilen
    www.ratemyink.com/&pid=2689
  • Tyson 77
    stiletto skrev 2009-03-22 17:04:22 följande:
    Tyson 77 skrev 2009-03-22 14:57:18 följande: najs! gillar färgerna också. Funderar på något i den här stilen www.ratemyink.com/
    Den var skitsnygg!
    Fast jag har lite svårt för öronen...
  • stiletto

Tyson 77 skrev 2009-03-22 17:06:14 följande:

Den var skitsnygg! Fast jag har lite svårt för öronen...
    ahh, jag har också funderat över öronen och även fötterna. Vill nog ha dem "människolika"

Ja, jag verkar redan beroende fast jag inte ens har startat än, får se vad jag säger imorgon, då har jag kanske redan bokat nästa tillfälle
  • 19carpediem77

Viking och Loke skrev 2009-03-15 16:47:52 följande:

Låter najs =) ja ska man ha en i svanken ska den va rejäl Därför jag gjorde en ganska stor direkt Blev klar i onsdags förra veckan....Finns bilder i galleriet =D
    Din var ju jättesnygg
  • Vittorn

Linda 89 skrev 2009-03-21 14:25:41 följande:

Min syster gjorde två änglavingar med sin sons namn i mitten och en gloria över =P. Blev ganska snyggt, den är i svart och grått.
    Kan tänka mig att det är snyggt.. men funderar även på om det kommer se lika bra ut om man kanske ska in med eller två namn till.. beroende hur många knoddar som kommer sen =)
  • Linda 89
    Vittorn skrev 2009-03-22 21:51:46 följande:
    Linda 89 skrev 2009-03-21 14:25:41 följande:
    Kan tänka mig att det är snyggt.. men funderar även på om det kommer se lika bra ut om man kanske ska in med eller två namn till.. beroende hur många knoddar som kommer sen =)
    Ja då kanske det inte blir lika snyggt, hon gjorde ju den förra året och nu funderar dem på att skaffa en till unge men det går inte så bra för dem. Dem försöker jätte mycket men att det vill bara inte så får se längre fram hur det går.
  • Grodans mamma

nu har jag lagtg in 2 av mina tatueringar i galleriet om ni vill se! :)
    de har blivit lite blekta,speciellt den i svanken.
    säg gärna vad ni tycker. :)

• ElviraSofia

Åh, hade jag haft plus hade jag ju lagt in en bild, jag har snakebites nu, bild finns iallfall i galleriet.
    Är så sugen på att göra en till piercing. Vet dock inte var. Hat tänkt på spetum, en i mitten av överläppen eller sådana smilegropspiercingar (?) Ni vet kanske, men det kanske ser jättefult ut med mina snakebites.

Ge mig förslag på vad ni tycker söta :D

• Jane Roe
    banantelefon skrev 2009-03-20 20:45:21 följande:
    Jag är så grymt sugen på en ryggtavla, problemet är att bestämma sig för vad det ska vara för ngt.Såg en tatuering i ett avsnitt utav Miami Ink som bara var såååå grym. I avsnittet är Garver och Ami på Hawaii och Garver gör en rygg full med körsbärsblommor.Ngn här med hel ryggtavla och vad?
    Jag har väl typ en ryggtavla. Bild finns i galleriet ;)
    Det är en fenix/påfågel med allt vad dessa innebär. Dessutom i en shysst typ neo-old school-stil.. Bästa jag gjort, men vet inte riktigt hur jag ska fortsätta på den än, fast min tatuerare har väl allt solkart för sig. ;) !
    Kör hårt, ska det göras ska det göra rejält ! hihi
    ¤- Kärlek är Perser -¤
Svar på tråden Piercing & tattoo tråd