• Juliii86

Piercing & tattoo tråd

Här kan vi snacka allt om piercing och tattoo.

Kanske har du funderingar om just detta ämne kan du ställa din fråga här. Själv har jag några funderinga om piercing.

Här kan vi hjälpas oss åt att besvara våra frågor.

Det är bara börja snacka

• Svar på tråden Piercing & tattoo tråd
  • Viking och Loke
    Jane Roe skrev 2009-03-24 14:57:08 följande:
    Vad kul att ni gillade den :)Alltid kul att NÅN annan gör det ! Någon som har en gaddningstid bokad i forumet nu ?
    Inte än men ska gå till min tatuerare och visa den i svanken nu när den läkt gjorde för två veckor sen...

Då blir de till att boka ny tid för att fixa till den på parmen =D
  • Jane Roe
    Viking och Loke skrev 2009-03-24 15:45:58 följande:
    Inte än men ska gå till min tatuerare och visa den i svanken nu när den läkt gjorde för två veckor sen...Då blir de till att boka ny tid för att fixa till den på parmen =D
    Vilken studio/artist går du hos ? :)
    ¤- Kärlek är Perser -¤
  • Viking och Loke

Bor i lilla hålan Tidaholm men vi har ändå 3,4 tatuerare här...
    jag går till en som heter Greg är från Polen riktigt duktig tycker jag och b ra priser ända naktdelen är att han bara pratar engelska...
    studion heter ficher tattoo tror ja

• Jane Roe
    Viking och Loke skrev 2009-03-25 00:08:52 följande:
    Bor i lilla hålan Tidaholm men vi har ändå 3,4 tatuerare här...jag går till en som heter Greg är från Polen riktigt duktig tycker jag och b ra priser ända naktdelen är att han bara pratar engelska...studion heter ficher tattoo tror ja
    Hihi, okeej ! ;P
    Men huvudsaken han förstår vad du är ute efter ;)...
    ¤- Kärlek är Perser -¤
  • lillamye

detta blir en tråd för mig snart kommer en massa frågor

älskar mina små prinsessor
  • lillamye

vilken typ av piercing skulle jag passa i? sugen på göra i ögonbryn men så´osäker om det passar mig? bruka för det mesta ha utsläppt hår

• lillamye

nån som har nån tatto med sitt barns namn? bild?

• Morbid angel

Är inte särskilt förtjust i piercings överhuvudtaget,det enda som jag egentligen kan tycka är fint är i näsvingen.

Jag har min sons namn på baksidan av vaden,i en relativt enkel stil,den ska byggas på med hans stjäntecken och eventuellt låta honom rita något själv och gadda in det,tanken är att den ska gå runt hela vaden.Har tyvärr ingen bild för tillfället.

• Jane Roe
    lillamye skrev 2009-03-25 10:37:37 följande:
    vilken typ av piercing skulle jag passa i? sugen på göra i ögonbryn men så´osäker om det passar mig? bruka för det mesta ha utsläppt hår
    Ögonbrynet skulle nog vara bäst ;)

Nån som har ankare på tal om det ? Eller heter det så ? Den som man kan skruva fast smycket i ?
    ¤- Kärlek är Perser -¤
  • lillamye

tack för era svar ja det lutar nog åt en stav i ögonbrynet nu ska man bara ringa och beställa tid

• I Juno 1

Jag har ännu inga tatueringar men är sugen på att skaffa mig några i stil med dessa tre. De är verkligen i min smak. Däremot så vill jag troligen bara bli tatuerad på underarmen.

• I Juno 1
    I Juno 1 skrev 2011-09-12 15:30:26 följande:
    Jag har ännu inga tatueringar men är sugen på att skaffa mig några i stil med dessa tre. De är verkligen i min smak. Däremot så vill jag troligen bara bli tatuerad på underarmen.

Eller snarare bara på armarna och ingen annanstans.
Svar på tråden Piercing & tattoo tråd