• Juliii86

Piercing & tattoo tråd

Här kan vi snacka allt om piercing och tattoo.

Kanske har du funderingar om just detta ämne kan du ställa din fråga här. Själv har jag några funderinga om piercing.

Här kan vi hjälpas oss åt att besvara våra frågor.

Det är bara börja snacka

• Svar på tråden Piercing & tattoo tråd
  • Trileia
    Svar på #129
    Var ju tvungen att kika. Fina tattoos och piercing.

Piercade mig i läppen för ett tag sen. Det kostade.. men ååå vad jag är kär i min piercing.
    Älskar barbarella wildcat (visst heter det så??) där har de massor med fina smycken till vart man nu vill ha.

Funderar på en kon eller en liten pärla (3 mm eller så.. heter det caviar labret tro??) men har svårt att bestämma mig.

Mina veckor har gått iaf å nu "får" jag byta
  • SmBacke
    andeta skrev 2009-03-12 00:39:40 följande:
    Man borde vänta ett år tills man tatuerar sig efter man fött barn, ett tips bara =)
    ja oxå lite nyfiken, varför då? =)
  • Garderobshylla
    Man borde vänta ett år tills man tatuerar sig efter man fött barn, ett tips bara =)
    Öh Va? Min dotter är inte fullt fyra månader och jag ska tatta mig nästa vecka:-S
  • Garderobshylla

Prinsessan Zelda skrev 2009-03-11 19:10:43 följande:

pratade just med tatueringsstudion och de sa det var helt normalt som jag trodde. så länge det inte kändes infekterat eller så. men det är bara lite stelt och svullet. skulle gå över om nån dag.
    Du kan ta en värktablett om det gör mycket ont. Själv svällde jag upp rejält när jag gjorde en stor tatuering över ryggen, och hade verkligen problem att köra den timslånga vägen hem. Gjorde riktigt ont faktiskt.
  • luzorsus

har tattuerat mig nu och min dotter är 7 månader, gick finfint...

och efter man tatuerat sig, det känns stelt, svullet, kliar som satan några dagar men sen går det ju över

• Jennie med ie
    Trileia skrev 2009-03-12 00:55:22 följande:
    Var ju tvungen att kika. Fina tattoos och piercing.Piercade mig i läppen för ett tag sen. Det kostade.. men ååå vad jag är kär i min piercing.Älskar barbarella wildcat (visst heter det så??) där har de massor med fina smycken till vart man nu vill ha.Funderar på en kon eller en liten pärla (3 mm eller så.. heter det caviar labret tro??) men har svårt att bestämma mig.Mina veckor har gått iaf å nu "får" jag byta
    Jag vågar inte kika runt på smycken innan denna är läkt för då kanske jag bara blir för sugen *s*
  • Viking och Loke
    hm jgord emin på armen när jag var gravit fast tidigt i graviditeten gjorde den på sommaren och sonen föddd i februari...
  • Prinsessan Zelda
    Garderobshylla skrev 2009-03-12 08:30:31 följande:
    Prinsessan Zelda skrev 2009-03-11 19:10:43 följande: Du kan ta en värktablett om det gör mycket ont. Själv svällde jag upp rejält när jag gjorde en stor tatuering över ryggen, och hade verkligen problem att köra den timslånga vägen hem. Gjorde riktigt ont faktiskt.
    tog värktablett igår. är mycket bättre idag, tack.

gjorde en japansk drake men den är inte klar än, ska färgläggas och få fjäll mm. Man ser på bilderna att jag är svullen, särskilt den framifrån, men det är mycket bättre idag som sagt.

ny tattoo
    ny tattoo
    ny tattoo
  • Garderobshylla
    Svar på #139
    Gud va läcker! Var gjorde du den och vad kommer den ha kostat när den är klar tror du?
Svar på tråden Piercing & tattoo tråd