• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Kicko
    Såphia skrev 2009-03-18 22:20:49 följande:
    Om vi räknar på 50:- per vuxen och 25 för de halvstora så sätter vi såklart in det till Kicko. Sen tar vi en bättre koll när allt är handlat så du inte behöver ligga ute allt för länge med pengar om det nu blev dyrare. Blir det marginellt billigare, kan det kvitta för min del. Blir det mkt mat över röstar jag för att någon Sthlm-are tar hem maten och äter tacopaj eller pizza eller nått?

Låter som en bra plan.

Vildkorn ger du oss en vägbeskrivning till Prisextra eller vet Fösta var den ligger?

Hedebris skrev 2009-03-18 22:56:24 följande:
    hehe :) Men ett kilo köttfärs går på 29-39kr kilot t ex. 40*5kg = 200. Men som sagt, bättre att ta i.
    jag vet att stockholm är dyrare tom trelleborg är dyrare än malmö!!! är går blandfärsen oftast på 49 kr/kg
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Såphia
    Vildkorn skrev 2009-03-19 10:48:01 följande:
    Gamla stan... det finns inget att shoppa där och maten är hutlöst dyr. Tur att det är vackert iaf.
    Enda affärerna i gamla stan är turistbutiker. Vad heter det? Tappat det helt nu...? Souvinirbutiker? Låter fel. Nåja, en triljon butiker till turister med dalahästar och annat skit. Men som sagt, mysigt!
  • första

Jag har koll på läget...

Själv tycker jag det är ett fynd om man hittar köttfärs för 49 kr/kg...

• Hedebris

hihi :) härligt att jämföra.

kicko, jag sätter in pengar på ditt konto imorgon när barnbidraget kommit

• Kicko
    Hedebris skrev 2009-03-19 20:28:13 följande:
    hihi :) härligt att jämföra.kicko, jag sätter in pengar på ditt konto imorgon när barnbidraget kommit
    Toppen
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Vildkorn
    aesi skrev 2009-03-19 21:22:46 följande:
    Vilken tid skulle vi äta?
    Runt 18-tiden pratade vi om.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Kicko: Nog för att du kommer se det i din kontohistorik, men jag överförde pengarna till dig så är det gjort.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Såphia skrev 2009-03-19 16:48:38 följande:
    Enda affärerna i gamla stan är turistbutiker. Vad heter det? Tappat det helt nu...? Souvinirbutiker? Låter fel. Nåja, en triljon butiker till turister med dalahästar och annat skit. Men som sagt, mysigt!
    Precis... det är mestadels souvenirbutiker, dyra restauranger och miljarder av vilsna turister. Är väl lite charmen med stället antar jag.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • första

Det vore ju kul att se er alla på lördagen. Inte för att jag har något emot Kicko, men jag träffar gärna fler av er.
    Så det vore ju kul om inte alla shoppade till kl 18 för att då ge sig i kast med matlagningen. Då åker ju jag och Ska bara hem...

Svar på tråden Trådträff Mars 09