• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-03-27 22:05:39 följande:
    Kom på att jag får packa runt 7-snåret i morgon. Jag har ju fasiken mina kläder i sovrummet där Enya ligger. Och picknickfilten får nog stanna hemma iaf. Känns inte som jag är så sugen på att sitta på den i snöhögarna i morgon. Eller iaf ta med mig den efteråt.
    Jag tänker ta med mig sådana när sittunderlägg som ser ut som en stjärtlapp typ.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-03-27 22:07:52 följande:
    Jag tänker ta med mig sådana när sittunderlägg som ser ut som en stjärtlapp typ.
    Det hade varit praktiskt om man haft sånt. Själv är jag så oskogsmullig som bara går att bli. Så såna saker har jag absolut inte.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Camellis

Nä, nu ska jag ge mig och försöka få lite sömn. Tänk - nästa gång jag skriver här har vi träffats IRL! Crazy crazy...
    Natti natti!

• Vildkorn
    Camellis skrev 2009-03-27 22:10:23 följande:
    Nä, nu ska jag ge mig och försöka få lite sömn. Tänk - nästa gång jag skriver här har vi träffats IRL! Crazy crazy... Natti natti!
    Natti natt...
    och snurra inte bort er på centralen i morgon. Får väl höras om var vi ska mötas upp på sms eller så.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-03-27 22:09:42 följande:
    Det hade varit praktiskt om man haft sånt. Själv är jag så oskogsmullig som bara går att bli. Så såna saker har jag absolut inte.
    Men jag har tre och behöver bara en.
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-03-27 22:11:29 följande:
    Natti natt...och snurra inte bort er på centralen i morgon. Får väl höras om var vi ska mötas upp på sms eller så.
    Japp, vi hör av oss när vi närmar oss Estocolmo! Natti!
  • Brooks
    Vildkorn skrev 2009-03-27 22:05:39 följande:
    Kom på att jag får packa runt 7-snåret i morgon. Jag har ju fasiken mina kläder i sovrummet där Enya ligger. Och picknickfilten får nog stanna hemma iaf. Känns inte som jag är så sugen på att sitta på den i snöhögarna i morgon. Eller iaf ta med mig den efteråt.
    Därför packade jag mina kläder innan Liv somnade *duktig* Inte för att det behövs särskilt många plagg dock
    Sitter nu och funderar på min packning, klänns som att jag packat massa onödigt och glömt något viktigt. 
    Men seriöst så behöver Liv bara blöjor och välling (i värsta fall) och jag behöver ... ehh.. ja ingenting typ. Konstigt att skötväskan är proppfull och jag måste släpa med mig stora ryggan också. Blir härligt att släpa runt på den ett tag innan vi ska ses vid vandrarhemmet! :-P
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-03-27 22:12:38 följande:
    Därför packade jag mina kläder innan Liv somnade *duktig* Inte för att det behövs särskilt många plagg dock Sitter nu och funderar på min packning, klänns som att jag packat massa onödigt och glömt något viktigt.  Men seriöst så behöver Liv bara blöjor och välling (i värsta fall) och jag behöver ... ehh.. ja ingenting typ. Konstigt att skötväskan är proppfull och jag måste släpa med mig stora ryggan också. Blir härligt att släpa runt på den ett tag innan vi ska ses vid vandrarhemmet! :-P
    Tur att du är smart!
    Packa ja... hmm... jag har tagit fram kläder till Enya, krånglat med hennes mjölkfria pulver och grötpulver i olika burkar och så har jag... ehh... plockat fram en ryggsäck.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn

Ja just det... sen har jag druckit öl, pratat i telefon, färgat håret fast det inte syns alls, nattat om Enya två gånger och missat större delen av Let's Dance.
    Ibland undrar jag vad jag gör av all tid som bara försvinner helt resultatlöst.

♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09