• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • aesi
    Camellis skrev 2009-03-27 19:54:39 följande:
    Linjo - Jag är också 158 cm! Men vi är ju lååååånga om man jämför med aesi då. Sthlmfilur - Jag är 34. Gammal och grå.
    Ja det är ni
  • Jen ny

Lilly hänger på Ellen och käkar mellan 11-11:30. Jag brukar också vara rätt hungrig då.. Sorry för mina inlägg, läser ikapp lite.

• Camellis
    Jen ny skrev 2009-03-27 19:53:22 följande:
    Nej, tänk inte på mig. N får gott och väl hjälpa mig, men jag har hemska tankar om att Noah blir kvar på perongen (Heter det så?) när tåget råkar åka innan N hinner av. Haha, jag tänker knäppa tankar. Fast det kommer nog inte hända hoppas vi. Känns som jag är fast här, vet inte ens var jag ska börja, inte har jag handlat heller och ryggont har jag med. Struntar nog i att handla så köper jag allt där. HahaMassa traderasaker att packa och en nyrökt pepparlax att äta. (Det sista känns dock inte sååå jobbigt! )
    Jamen, sms:a mig ifall N inte kan hjälpa dig på tåget av någon anledning, så försöker vi lösa det. Ni får se till att Noah också kliver på tåget så är han med ifall N segar sig.

Låter skitjobbigt att äta rökt pepparlax... *avis* Själv har jag börjat tjuväta på mitt färdgodis. Ajabaja på mig.

Åh ska du tona håret, Vildkorn? Jag tänkte strunta i att färga håret när klockan var så här mycket innan ungarna var nattade och klara. Men nu kände jag mig lat... Kanske färgar ändå då. Har iofs inte packat färdigt än, så jag borde nog göra det först av allt. Men nu är det ju kväll och jag vill bara sitta och soffan och glo och äta godis!
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • aesi

Nej nu ska jag ta och umgås lite med sambon

• Camellis
    sthlmfilur skrev 2009-03-27 19:58:29 följande:
    åldern har ju inte med saken att göra jag bara undrade
    Precis. Jag må vara äldre men är säkert barnsligare än er "ungdomar".
  • Vildkorn
    helhed skrev 2009-03-27 19:39:37 följande:
    Nu finns du under Jennie Vildkorn i min mobil Nu måste jag hjälpa maken. Han börjar surna till och vi vill ju också hinna med lite teve.
    Haha... kanske ska lägga till Vildkorn som ytterligare ett namn.
    Jen ny skrev 2009-03-27 19:53:22 följande:
    Nej, tänk inte på mig. N får gott och väl hjälpa mig, men jag har hemska tankar om att Noah blir kvar på perongen (Heter det så?) när tåget råkar åka innan N hinner av. Haha, jag tänker knäppa tankar. Fast det kommer nog inte hända hoppas vi. Känns som jag är fast här, vet inte ens var jag ska börja, inte har jag handlat heller och ryggont har jag med. Struntar nog i att handla så köper jag allt där. HahaMassa traderasaker att packa och en nyrökt pepparlax att äta. (Det sista känns dock inte sååå jobbigt! )
    Annars kan jag hjälpa dig med laxen i morgon om du vill.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Camellis
    Jen ny skrev 2009-03-27 19:56:20 följande:
    Lilly hänger på Ellen och käkar mellan 11-11:30. Jag brukar också vara rätt hungrig då.. Sorry för mina inlägg, läser ikapp lite.
    Bra bra! Då tar vi en liten matpaus i shoppingen. Jag ska försöka att inte vara så dumsnål som jag brukar vara, så att jag kan ta en paus utan att det gör nåt.
  • Jen ny
    Camellis skrev 2009-03-27 19:59:19 följande:
    Jamen, sms:a mig ifall N inte kan hjälpa dig på tåget av någon anledning, så försöker vi lösa det. Ni får se till att Noah också kliver på tåget så är han med ifall N segar sig. Låter skitjobbigt att äta rökt pepparlax... *avis* Själv har jag börjat tjuväta på mitt färdgodis. Ajabaja på mig. Åh ska du tona håret, Vildkorn? Jag tänkte strunta i att färga håret när klockan var så här mycket innan ungarna var nattade och klara. Men nu kände jag mig lat... Kanske färgar ändå då. Har iofs inte packat färdigt än, så jag borde nog göra det först av allt. Men nu är det ju kväll och jag vill bara sitta och soffan och glo och äta godis!
    JA, blir det katastrof så här du från mig.

Åh, jag skulle verkligen behöva färga mitt hår! Men det hinns in't mé!
    Har skapligt ful färg och utväxt nu. Men men, det får ni leva med.

NEJ jag måste ju ha något att käka på tåget. Godis och Lilly måste ha frukt. Tusan, måste jag handla ändpå. Hmf!
Svar på tråden Trådträff Mars 09