• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny

Jag har packat en massa traderapaket och blev precis klar. Upptäckte ett hål?! på en byxa som jag verkligen inte sett tidigare. {#lang_emotions_embarassed} Får så dåligt samvete för sådant...

IIIH, det pirrar en massa i min mage. Kul kul ska det bli.

Frågar en sista gång, visst behövde man sängkläder till spjälsängen?

Ska packa snart. hi hi.
    Lilly har dessutom sovit som en stock sedan hon somnat, utan att vakna. JA! Hon har dessutom klarat eftermiddagen utan smärtstillande, men nu till natten fick hon ändå, när hon ska ligga ner och allt...

Ses i morgon. Sjukt det känns att säga det. Jag förstår inte riktigt än, är nog lite småseg.

• Brooks
    Jen ny skrev 2009-03-27 22:22:04 följande:
    Jag har packat en massa traderapaket och blev precis klar. Upptäckte ett hål?! på en byxa som jag verkligen inte sett tidigare. Får så dåligt samvete för sådant... IIIH, det pirrar en massa i min mage. Kul kul ska det bli. Frågar en sista gång, visst behövde man sängkläder till spjälsängen? Ska packa snart. hi hi. Lilly har dessutom sovit som en stock sedan hon somnat, utan att vakna. JA! Hon har dessutom klarat eftermiddagen utan smärtstillande, men nu till natten fick hon ändå, när hon ska ligga ner och allt... Ses i morgon. Sjukt det känns att säga det. Jag förstår inte riktigt än, är nog lite småseg.
    Tror att det var så att det behövdes :)
    Jag ska ju dock samsova med min lilla tösabit

• Jen ny
    Brooks skrev 2009-03-27 22:33:45 följande:
    Okej, då ska det packas med. Har ingen ro i kroppen att börja packa. Ha ha. Sitter här och dricker cola.

Måste berätta en rolig sak. N kokade potatis till fisken idag och bad mig hälla ut vattnet när jag kom hem. Gissa vad han gjort? BRÄNT potatisen. Ha ha ha vad jag skrattde! Hur lyckas man med det?
    Han kände nog sig en aning misslyckad själv... Hi hi!
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-27 22:40:29 följande:
    Okej, då ska det packas med. Har ingen ro i kroppen att börja packa. Ha ha. Sitter här och dricker cola. Måste berätta en rolig sak. N kokade potatis till fisken idag och bad mig hälla ut vattnet när jag kom hem. Gissa vad han gjort? BRÄNT potatisen. Ha ha ha vad jag skrattde! Hur lyckas man med det? Han kände nog sig en aning misslyckad själv... Hi hi!
    för mkt potatis i en för liten kastrull?
    Men nog är det en bedrift allt. Inte ens jag har lyckats med det.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny

Haha, en bred/stor karstrull med för lite potatis=för lite vatten. Allt hann koka bort. *Fniss*

• Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-27 22:45:40 följande:
    Haha, en bred/stor karstrull med för lite potatis=för lite vatten. Allt hann koka bort. *Fniss*
    Tvivlar på att han blir "Årets kock".
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • helhed

Allt packat och klart och så klart blev det mer än vad jag trodde. Sittunderlägg var ett bra tips - slänger genast ett under vagnen!

Tåget går om femtio minuter. Nu börjar jag bli lite nervös!

• Vildkorn
    helhed skrev 2009-03-28 07:31:18 följande:
    Allt packat och klart och så klart blev det mer än vad jag trodde. Sittunderlägg var ett bra tips - slänger genast ett under vagnen!Tåget går om femtio minuter. Nu börjar jag bli lite nervös!
    Långkalsonger och extra ombyte är en bra idé också. Mycket blööööt snö här.

Ses sen!
    Nu ska jag snabbduscha och fixa klart det sista.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09