• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny
    Hedebris skrev 2009-03-29 22:34:33 följande:
    Tjena! Nu är jag också hemma. Noah somnade på tåget och sov mellan 18 och 21. Sen var det full rulle... Han nannade ju inte middag på dagen så det var hans middagslur. Nu bara skriker han och vill INTE sova. Tror det är magen, han har ju inte bajjat sen i torsdags.... Det var jättenice att träffas. Skönt att ni fått vila lite vildkorn! Vad skönt att alla resor verkat gå någorlunda bra.
    Skönt att vara hemma.
    Sydn dock att Noah är pigg.

Någon som tänker lägga ut lite bilder snart? Min kamera (som nu alla vet va? ) är ju trasig så det blev kanske 2 kort för mig...
  • Vildkorn
    Jen ny: Inte lätt med två sjuka barn hemma, slut på tamponger och en orolig Lilly.
    Och vad var det för knäpptant du stötte på då?
    Det är klart Lilly reagerar. Det blev ju ett jätteäventyr för henne att komma iväg så där. Tror inte någon av alla barnen är opåverkade. Inte någon mamma (eller pappa) heller för den delen.

Hedebris: Men har han inte bajsat sen i torsdags? Stackars liten. Han måste ju ha jätteont i magen.
    Enya har bajsat hela dagen idag. Tror jag bytt fyra eller fem bajsblöjor. Så nu är hon helt röd i rumpan och sista blöjan bara skrek hon då jag bytte.
    Gissar på att hon fick i sig något igår som hon inte skulle. Är ju lätt hänt när det händer mkt runtomkring.

Härligt att det ändå gått bra att komma hem både till Malmö och Sandviken utan större fadäser.

Och högbergarna efterlyste ju alla "kommer ni ihåg"... så här kommer en.
    "Men jävlar vad med ungar de hade då!!"
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Hedebris

usch ja, nu måste jag sova. ska jobba 9 timmar imorgon. lägger in bilderna imorgon. Men håll utkik på björns blogg

www.mrbamse.se

känner jag honom rätt sitter han uppe tills iaf något ligger uppe :D

• Jen ny
    Vildkorn: Haha, oj nu känns det helt plötsligt mysko att skriva fl-namnen istället!?
    Jo, självklart har det varit mycket för alla trådbebisar nu i helgen. Det kanske blir bättre snart.

Lilly lade också världens lass här när hon åt middag.
    Hoppas Noah får bajsa snart också, han verkar ofta vara hård i magen hedebris.
    Och stackars lilla Enya som bajsat sig röd i stjärten. Som du säger kanske hon fått i sig något icke ok.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig, vill dock inte då N svettat ner hela sängen. He he, tackar vet jag hotellsängar. (Ja, för det var det ju).
  • Jen ny

Jaaaaa, ska hålla utkik! Men inte just nu. ZZZZZZZZZZ

Hedebris skrev 2009-03-29 23:09:51 följande:
    usch ja, nu måste jag sova. ska jobba 9 timmar imorgon. lägger in bilderna imorgon. Men håll utkik på björns blogg www.mrbamse.se känner jag honom rätt sitter han uppe tills iaf något ligger uppe :D
  • sthlmfilur

nu har min man kommit hem så nu kan jag äntligen få gå och lägga mig.. är så trött så det svider i ögonen..

• Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-29 23:20:40 följande:
    Vildkorn: Haha, oj nu känns det helt plötsligt mysko att skriva fl-namnen istället!? Jo, självklart har det varit mycket för alla trådbebisar nu i helgen. Det kanske blir bättre snart. Lilly lade också världens lass här när hon åt middag. Hoppas Noah får bajsa snart också, han verkar ofta vara hård i magen hedebris. Och stackars lilla Enya som bajsat sig röd i stjärten. Som du säger kanske hon fått i sig något icke ok. Nej, nu ska jag gå och lägga mig, vill dock inte då N svettat ner hela sängen. He he, tackar vet jag hotellsängar. (Ja, för det var det ju).
    Ja det blir lite fånigt med våra nick.

Det blir säkert bättre för henne. Först har hon varit sjuk och haft ont. Sen åka iväg på jordens äventyr med massor av småkompisar och storfolk som pratar och gullar med henne. Snacka om förvirrande!

Jag ska också gå och lägga mig snart. Trots 3 timmar sömn så sitter jag här och gäspar. Lika bra att få lite sömn innan det är dags att ta oss iväg till förskolan i morgon.
    Natti natt
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Hedebris

vi kanske borde skriva riktiga namn nu istället

Vi fick hjälpa noah att bajsa igårkväll. Glidslem och massage. Kom ut en stor "sten" och sen var han nöjd och somnade direkt. Skönt. Vi får snart väcka honom för vi ska ut och köra. Börjar snart jobba.

Måste tacka Gittan än en gång för babywatchern :D Den var guld :S

Svar på tråden Trådträff Mars 09