• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-03-27 21:27:24 följande:
    Det var ett lååångt samtal!  Pratar du med smålänningen?
    Nej jag pratade med min kollega. Vi har mkt skit att prata om chefen.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Camellis

Shit! Vad duktig Laila är! Jag har ju som sagt inte tittat på det här den här säsongen. Jag blev skitimpad nu!

★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-03-27 20:54:45 följande:
    Ja, hon sa att hon inte ville åka hem själv på kvällen Som det ser ut nu gör hon det. R får spackla sovrummet istället och sedan kan jag fortsätta använda hans långhelg utan barn mot honom ett tag till för att få som jag vill Men tala inte om för honom att jag helst har Liv med mig *sssschyyyy* Jen ny: Koll på dig och Hedebris för att ni är yngst, annars så har jag ingen vidare koll om jag ska vara ärlig. Men der har säkert klisterminnet Vildkorn. Nu kommer det bli sådär mystiskt, vi ses och kallar varandra vid våra "vanliga" namn och sedan ska vi fortsätta med aliasen här. Snurrigt!
    Haha... vad skulle jag ha koll på? Åldern på alla?
    Hmm... har jag?
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-03-27 21:40:16 följande:
    Haha... vad skulle jag ha koll på? Åldern på alla?Hmm... har jag?
    Om inte ålder, så väldigt mycket annat! Du är som en av mina kompisar - man kan alltid vända sig till henne om man vill veta vad man har gjort och sagt, för hon minns tamigfasen ALLT!
  • Brooks
    Camellis skrev 2009-03-27 21:39:22 följande:
    Shit! Vad duktig Laila är! Jag har ju som sagt inte tittat på det här den här säsongen. Jag blev skitimpad nu!
    Ja, hon är väldigt duktig! Jag tänkte bara att det var en "So you think you can dance"-dans.
    Jag tycker dock att Magnus utvecklats mera under seriens gång.
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-03-27 21:42:21 följande:
    Om inte ålder, så väldigt mycket annat! Du är som en av mina kompisar - man kan alltid vända sig till henne om man vill veta vad man har gjort och sagt, för hon minns tamigfasen ALLT!
    Jaha... hon måste också ha någon mindre hjärnskada alltså.

F.ö. så har jag missat hela Let's Dance. Åhhh... jag som ville se. Och färgningen blev skitdålig också. Syns inte ens att jag försökt förbättra färgen. *muttrar*
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-03-27 21:10:19 följande:
    Ja, klart hon vill vara med polarna på kvällen och ha slumber party! Visst kommer det bli lite skumt! Jag skulle kunna sitta och älta i tre veckor om hur crazy jag tycker att jag är som åker iväg på det här, och hur konstigt det känns att jag ska TRÄFFA er allihop! Jag sa faktiskt till en kompis häromdagen, för du kom på tal apropå tyger och jag skulle fråga dig nåt, "jamen jag träffar ju henne på lördag så jag kan fråga då". DET kändes ju helskumt!
    Du är medveten om att du HAR ältat det längre än tre veckor va?
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Camellis

Nu dricker jag lite Fernet Branca. Bara så där som säkerhetsåtgärd. Fast sen kom jag på att även om jag kanske slipper eventuell magsjuka (som jag inte ens vet om vi kommit i kontakt med öht), så borde ju Ellen bli sjuk iaf. Men nu har vi ju inte ens träffat nån som har eller har haft magsjuka. Vad jag vet. Men man måste ju gardera sig lite.

TROR att jag ska tvätta bort tandkrämen snart och sen gå och sova.

Svar på tråden Trådträff Mars 09