• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Hedebris

någon som kan ta med stavmixer? glömde min!

godmorgon från vandrarhemmet förresten :D

• Suwe
    Hedebris skrev 2009-03-28 08:06:52 följande:
    någon som kan ta med stavmixer? glömde min!godmorgon från vandrarhemmet förresten :D
    Hur har ni sovit? Hoppas ni inte är allt för trötta iaf, men det kan ju vara lite jobbigt för de små med nya sängar och så. Hoppas resan upp gick bra. Vi ses om några timmar då {#lang_emotions_laughing}
  • aesi

Roligt att träffa alla

Nu sitter ni säkert och äter och dricker gott, skål på er och hoppas ni får en trevlig fortsatt träff {#lang_emotions_cheers}

• Suwe

Tack för idag. Var superskoj att träffa er alla. {#lang_emotions_laughing} Önskar jag hade hunnit prata mer med flera men det får bli en annan gång. Hade varit roligt att stanna längre men tyvärr var inte Oliver på sitt bästa humör idag. Gissar att det har med ettårssprutan han fick i  torsdags att göra. Han har varit ur form så att säga sedan dess. Feber på kvällarna, dock inte nu i kväll, men allmänt kinkig. Tror det är ännu en tand på G också för han dreglar som bara den. Ja, ja, nog med ursäkter nu {#lang_emotions_tongue_out}

Hoppas ni har en mysig kväll och att alla bebisar{#lang_emotions_undecided}/barn sover gott så ni får parta i fred.

Kram på er alla!{#lang_emotions_sunny}

Svar på tråden Trådträff Mars 09