Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Ovanligt det är att bara se RÖDA pluppar överallt
tack för igår det var super trevligt
jag tackar också för igår. supertrevligt. noah vaknade som en klocka kl 7.00 precis som beräknat. Fasar för både middagslur och tåglur:(
*blä*
Nu ska jag snart ner till frukosten, vi kör skyttetrafik till duschen just nu. Men det är bara björn kvar. :D
Nu är även jag hemma igen, smet ifrån alla hitresta som skulle göra "stan" även idag för att stoppa in delar av resterna från tacomiddagen i frysen.
jo, noah och julia somnade på 3 minuter igår. Det var väldigt skönt!
nu har ingen av dem vilat middag och vi sitter på tåget. hoppas att de somnar kl 19 och inte kämpar sig igenom hela resan!
:D Tyckte det var mkt trevligt att umgås med er, det får vi göra om. Se vilken stad vi får göra osäler nästa gång. kanske någon stad i norrland. eller malmö :D Något bra vandrarhem måste vi ju kunna hitta. hörde av en tant att de byggt ett nytt familjehem i malmö :D
Även jag tackar för en supertrevlig helg! Så jättekul att få träffa alla.
Jag lämnade alla stackare på söder för att själva ta sig tillbaka mot stan. Hoppas det gick bra.
Enya har däckat här hemma nu och jag tänkte faktiskt göra henne sällskap.
Får skriva mer senare.
Verkligen kul att träffa er alla! Agaton sov som en stock både på tåget och bussen hemöver
(Jag med
)
Detta måste vi göra om. Jag tycker egentligen att stockhoom är ett bra ställe att träffas på eftersom det ligger som mittemellan där vi alla bor
Oj vad mkt röda pluppar.
Tack för igår!
Hoppas ni hade trevligt på middagen. Lite tråkigt att bege sig när ni började förbereda. Fick hålla koll på Elsa på tåget hem för hon ville sova hon, men elaka mamman höll henne vaken...
Skall försöka kolla på bilderna från helgen och se om man kan komma ihåg vem som var vem...
Och efter alla diskusssioner om hur mkt mat det skulle handlas är jag nyfiken- hur mkt blev det över??