• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-27 20:02:15 följande:
    Annars kan jag hjälpa dig med laxen i morgon om du vill.
    Tror inte det kommer vara så mycket kvar då.
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-03-27 19:59:19 följande:
    Jamen, sms:a mig ifall N inte kan hjälpa dig på tåget av någon anledning, så försöker vi lösa det. Ni får se till att Noah också kliver på tåget så är han med ifall N segar sig. Låter skitjobbigt att äta rökt pepparlax... *avis* Själv har jag börjat tjuväta på mitt färdgodis. Ajabaja på mig. Åh ska du tona håret, Vildkorn? Jag tänkte strunta i att färga håret när klockan var så här mycket innan ungarna var nattade och klara. Men nu kände jag mig lat... Kanske färgar ändå då. Har iofs inte packat färdigt än, så jag borde nog göra det först av allt. Men nu är det ju kväll och jag vill bara sitta och soffan och glo och äta godis!
    Jag är liksom tvungen... det börjar se lite lagom suggigt ut. Och eftersom håret är på utväxt så kan jag iaf anstänga mig att fräscha upp färgen lite.
    Jag går och sneglar på ölen här hemma. Kommer sluta med att jag är bakis i morgon och ändå måste hänga på låset till systemet.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny
    Camellis skrev 2009-03-27 20:02:18 följande:
    Bra bra! Då tar vi en liten matpaus i shoppingen. Jag ska försöka att inte vara så dumsnål som jag brukar vara, så att jag kan ta en paus utan att det gör nåt.
    Ja, sedan kommer Lilly vilja sova så då kan jag shoppa gärnet innan 13.
    Hi hi, med ögonen iaf...

Jag är 86:a men det såg jag att någon skrivit.
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-27 20:04:23 följande:
    Jag är liksom tvungen... det börjar se lite lagom suggigt ut. Och eftersom håret är på utväxt så kan jag iaf anstänga mig att fräscha upp färgen lite. Jag går och sneglar på ölen här hemma. Kommer sluta med att jag är bakis i morgon och ändå måste hänga på låset till systemet.
    Haha, du är för rolig.
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-27 20:05:58 följande:
    Jag är 86:a men det såg jag att någon skrivit.
    Ja här har vi koll på varandra.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-27 20:07:31 följande:
    Ja här har vi koll på varandra.
    Ja, önskar jag hade samma koll som dig. Fast jag visste att det var du som informerat, vem annars?
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-27 20:09:09 följande:
    Ja, önskar jag hade samma koll som dig. Fast jag visste att det var du som informerat, vem annars?
    Fast där har du fel.. för det var Linda
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Camellis

Nu har jag packat allt jag kan packa ikväll! Det gick fort! Så nu ska jag banne mig färga håret! *går och kladdar*

★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis

Men? Har alla försvunnit nu? Nu blev det slarvfärgning utan dess like. Jag har iofs inte så mycket hår att kladda i, men desto mer hud runt håret att kladda på. Tur att det finns tandkräm! Har precis lärt mig att tandkräm tar bort hårfärg på hud. *tipsar*

★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
Svar på tråden Trådträff Mars 09