• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Brooks

Oh det var ett bra tips! Med tandkrämen alltså.

Jag är här, moffar chokladbollar framför Let's Dance
    Funderar på vad jag ska packa *tittar ut på VINTERN som gjort storslagen comeback ikväll*
  • Camellis
    Brooks skrev 2009-03-27 20:35:36 följande:
    Oh det var ett bra tips! Med tandkrämen alltså. Jag är här, moffar chokladbollar framför Let's Dance Funderar på vad jag ska packa *tittar ut på VINTERN som gjort storslagen comeback ikväll*
    Ja, det funkar faktiskt!

Brukar de göra så här på finalen, att alla paren dansar igen?? Kan inte minnas att de gjort så tidigare. Jag har aldrig fastnat i det här programmet den här säsongen, lite för tråkiga personer med, för min smak. Vem håller du på?

Är Hannah Graaf gravid?? *mycket koll*
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-27 20:16:04 följande:
    Fast där har du fel.. för det var Linda
    HAha, vilken koll jag har. Får skylla på resfeber. Vilken koll linda har då, kanske bara jag som inte har koll vilket år ni är födda? Fast det intalar jag mig själv att jag inte behöver veta.
    Ska käka lite fisk nu så kanske jag blir lite smartare.Har varit och handlat nu iaf, duktigt.
  • Brooks
    Camellis skrev 2009-03-27 20:46:09 följande:
    Sover Liv kvar förresten?
    Ja, hon sa att hon inte ville åka hem själv på kvällen
    Som det ser ut nu gör hon det. R får spackla sovrummet istället och sedan kan jag fortsätta använda hans långhelg utan barn mot honom ett tag till för att få som jag vill
    Men tala inte om för honom att jag helst har Liv med mig *sssschyyyy*
    Jen ny: Koll på dig och Hedebris för att ni är yngst, annars så har jag ingen vidare koll om jag ska vara ärlig. Men der har säkert klisterminnet Vildkorn.
    Nu kommer det bli sådär mystiskt, vi ses och kallar varandra vid våra "vanliga" namn och sedan ska vi fortsätta med aliasen här. Snurrigt!
  • helhed

Jag har en bedrövlig utväxt och har inte klippt mig på tre månader, men de hade ingen tid förrän på måndag. Jag borde också ha gjort en snabbfärgning hemma inser jag nu!! Ja, ja, tänk mig solbränd, nyklippt och med fixad färg bara när ni ser mig, så kanske ni får en lite bättre bild av mig

• Camellis
    Brooks skrev 2009-03-27 20:54:45 följande:
    Ja, hon sa att hon inte ville åka hem själv på kvällen Som det ser ut nu gör hon det. R får spackla sovrummet istället och sedan kan jag fortsätta använda hans långhelg utan barn mot honom ett tag till för att få som jag vill Men tala inte om för honom att jag helst har Liv med mig *sssschyyyy* Jen ny: Koll på dig och Hedebris för att ni är yngst, annars så har jag ingen vidare koll om jag ska vara ärlig. Men der har säkert klisterminnet Vildkorn. Nu kommer det bli sådär mystiskt, vi ses och kallar varandra vid våra "vanliga" namn och sedan ska vi fortsätta med aliasen här. Snurrigt!
    Ja, klart hon vill vara med polarna på kvällen och ha slumber party!

Visst kommer det bli lite skumt! Jag skulle kunna sitta och älta i tre veckor om hur crazy jag tycker att jag är som åker iväg på det här, och hur konstigt det känns att jag ska TRÄFFA er allihop! Jag sa faktiskt till en kompis häromdagen, för du kom på tal apropå tyger och jag skulle fråga dig nåt, "jamen jag träffar ju henne på lördag så jag kan fråga då". DET kändes ju helskumt!
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Brooks
    Camellis skrev 2009-03-27 21:10:19 följande:
    Ja, klart hon vill vara med polarna på kvällen och ha slumber party! Visst kommer det bli lite skumt! Jag skulle kunna sitta och älta i tre veckor om hur crazy jag tycker att jag är som åker iväg på det här, och hur konstigt det känns att jag ska TRÄFFA er allihop! Jag sa faktiskt till en kompis häromdagen, för du kom på tal apropå tyger och jag skulle fråga dig nåt, "jamen jag träffar ju henne på lördag så jag kan fråga då". DET kändes ju helskumt!
    Haha, ja visst är det!
    Men samtidigt inte, jag tycker att det mest skumma är att jag inte ska sova hemma utan på vandrarhem inne i stan och inte träffa R på flera dagar.
    Att jag ska träffa er känns inte såå mystiskt för det känns ju som att jag känner er alla och ska få hänga med kompisar en helg liksom
    Hehe: Jag hade inte klippt mig sedan i Juli! Ooops! Såg det i spegeln igår när jag släppte ut håret (som jag aldrig gör annars...) att det var dags.. senast genast
Svar på tråden Trådträff Mars 09