• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • helhed
    Vildkorn skrev 2009-03-27 19:27:22 följande:
    Men du behöver inte gå till vandrarhemmet. Du kan ju ta bussen från korsningen kungsgatan/vasagatan. Skicka ett sms till Hedebris och kolla om Kicko kan köpa öl till dig. Hon skulle ju till systemet.
    Oki, jag gillar att gå och kommer bara ha ryggsäck + skötväska, men jag har bussen som back up - plan.

*Går genast och messar Hebebris*
  • Vildkorn
    helhed skrev 2009-03-27 19:28:50 följande:
    Oki, jag gillar att gå och kommer bara ha ryggsäck + skötväska, men jag har bussen som back up - plan. *Går genast och messar Hebebris*
    Jag inboxar dig mitt nummer om du vill ta bussen men inte skulle hitta hållplatsen. Så kan jag försöka guida dig.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • aesi

vad hette lekparken ifall jag blir sen imorgon. Ska försöka vara där till 13 men ifall det är nått på vägen?

• Vildkorn
    aesi skrev 2009-03-27 19:33:52 följande:
    vad hette lekparken ifall jag blir sen imorgon. Ska försöka vara där till 13 men ifall det är nått på vägen?
    Sikta in dig på Rålambshovsparken.

Nu ska jag tona håret och sen duscha. Vill ju se finalen i Let's Dance också. Och så ska det packas klart.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • helhed
    Vildkorn skrev 2009-03-27 19:31:00 följande:
    Jag inboxar dig mitt nummer om du vill ta bussen men inte skulle hitta hållplatsen. Så kan jag försöka guida dig.
    Bra, jag lägger till.

Jag har messat Hedebris också

Nu får jag nog gå och hjälpa maken att röja i köket inför imorgon.
  • helhed

Nu finns du under Jennie Vildkorn i min mobil

Nu måste jag hjälpa maken. Han börjar surna till och vi vill ju också hinna med lite teve.

• Jen ny
    Camellis skrev 2009-03-27 14:56:41 följande:
    Åh jag har haft sånt bekymmer, för jag tycker att jag ska hjälpa dig på tåget med vagn och så, men var ska jag göra av Ellen?? Vår vagn kommer ju förmodligen vara ihopvikt och undanstoppad liksom. Har du N eller nån med dig som hjälper dig på tåget? Får se var mina kompisar är, de ska nog sitta i en annan vagn och dricka vin, men de kanske kan ta hand om Ellen en liten stund medan jag hjälper dig på. *funderar*
    Nej, tänk inte på mig. N får gott och väl hjälpa mig, men jag har hemska tankar om att Noah blir kvar på perongen (Heter det så?) när tåget råkar åka innan N hinner av. Haha, jag tänker knäppa tankar.
    Fast det kommer nog inte hända hoppas vi.

Känns som jag är fast här, vet inte ens var jag ska börja, inte har jag handlat heller och ryggont har jag med. Struntar nog i att handla så köper jag allt där. Haha
    Massa traderasaker att packa och en nyrökt pepparlax att äta. (Det sista känns dock inte sååå jobbigt! )
  • Camellis

Linjo - Jag är också 158 cm! Men vi är ju lååååånga om man jämför med aesi då.

Sthlmfilur - Jag är 34. Gammal och grå.

★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • aesi
    Vildkorn skrev 2009-03-27 19:35:24 följande:
    Sikta in dig på Rålambshovsparken.Nu ska jag tona håret och sen duscha. Vill ju se finalen i Let's Dance också. Och så ska det packas klart.
    Tack då ska jag hitta er om jag skulle bli sen
Svar på tråden Trådträff Mars 09