• Jen ny

Trådträff Mars 09

Okej, verkar som att alla ska dela rum. Hum, jag får väl sova ensam jag då.
    som i skolan när det gäller att hitta partner snabbt nog annars bli man utan på alla lekar.
    Fast det gör inte mig så mycket, jag har ju Lilly iaf.  Men blir det billigare om man delar rum då eller är jag ute och cyklar?
    Annars är det kanske onödigt att chansa, vem vet jag är kanske jätteknäpp.

S o F: Ha ha, bra.

• Jen ny
    Evve81 skrev 2008-12-29 20:38:58 följande:
    hMMM var ju inte så himla dyrt ändå..... Fy vad himla svårt det blir. Vilken tid kommer ni andra fram?
    Jag kommer på ölrdagmorgon kl 9:30.
    Sydarna kommer fredagkväll, sent. ¨Så jag tyckte det kändes onödigt att åka på fredagen och betala en natt bara för att.
    Åker hem gör jag vid 16:00 tror jag det var på söndagen.
  • Jen ny
    Evve81 skrev 2008-12-29 20:43:27 följande:
    Hur har ni gjort med boende????
    vi ska boka det snart med. Har inte gjort det än...
  • Jen ny
    Evve81 skrev 2008-12-29 20:53:35 följande:
    Jag funderar hur många som ska ha med sig sambo och syskon?????
    Inte jag. Ska bli skönt att komma iväg lite själv med. Men sedan trodde jag inte att det var så många heller men tydligen om man läser nu.
    Blir en himla massa folk och ungar. Ingen kommer missa oss. Hi hi
  • Jen ny
    Evve81 skrev 2008-12-29 21:01:36 följande:
    Jag menar ska vi vara på ett ställe där det finns lite lekmöjligheter för syskon vore det kanske en kul grej liksom. Men far jag på detta får jag kanske skippa scrapträffen som är helgen efter detta
    Jo, fast här hemma får sambon och nois lite tid enbart för de jsälva och det uppskattas nog mer här iaf.
    Tror inte han vill att jag drar med honom till stockholm för att träffa er ju.
    Han är lite för aktiv för det. Gå på stan o.s.v. är inte riktigt hans grej, men är man 2 år så är man.
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2008-12-29 21:06:43 följande:
    Funderade lite på det...att du kanske ville komma iväg lite själv (eller med Lilly iaf).Nu har du ju iofs redan bokat biljett... men du hade ju kunnat åka på fredagen.Jag har ju en sovplats, och Lilly hade gått att fixa något till i sånt fall.
    Ja, nu har jag ju redan bokat biljett så tyst kvinna.

• Jen ny
    Vildkorn skrev 2008-12-29 21:08:57 följande:
    Dricker jag väl mitt vin själv då.
    Fy på dig.
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2008-12-29 22:11:20 följande:
    Självklart... Jen ny är ju sugen på S o F. Så nog finns det alltid någon för dig att hångla med också.
    Ah, fast jag är ganska sugen på camellis också.

Nej, men tro inte på allt jag skriver nu.. Ha ha. Jag är för ung för er, eller förresten verkar lammkött vara poppis igen.
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-29 22:07:25 följande:
    Fast jag kommer också att åka ner den 28:e då. Nu blev det bara så för att Jen ny hade bokat så, tänkte mig inte för. Men det gör inget, blir ju lite billigare för mig på det viset. Shopoholic som jag har varit här i juletider...
    sedan kommer ju sydarna vid 22 på kvällen så det känns jätteonödigt att åka och bara sova i stockholm när man kan komma i bra tid på lördagen tycker jag.
    Onödiga pengar för hotell ju.
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-29 22:16:27 följande:
    Ha ha!! Ja, vem vet vad vi pysslar med där i tågvagnen innan vi kommer fram till Stockholm???? Det kan ju hinna bli många pinsamma tystnader då...
    ho ho, vad mysigt.
Svar på tråden Trådträff Mars 09