• Jen ny

Trådträff Mars 09

MariaK skrev 2008-12-29 22:17:37 följande:
    stackars de som inte vatt inne ida o har två trådar o gå igenom o denna har vi avverkat 135 st inlägg bara ida Vi är inte kloka!!!!!!Nu ska jag gå o lägga mig o drömma om tågbiljetter o hotell känns det som!!!!!!Natti Natti
    natti natti.. Sov gott!
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-29 22:36:18 följande:
    Fasen vad jag känner mig MODIG nu! Nästan VUXEN ju!
    Jag med. Har aldrig heller gjort något liknande.
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-29 22:49:22 följande:
    Har kollat på hotell nu. Jag bor ju jättegärna på Terminus, enbart för att det ligger precis mittemot centralstationen och på så vis kan jag inte virra bort mig. Har bott där förut och det är riktigt mysigt och helt okej. Lite gammeldagsstil. Annars kan jag tänka mig Nordic Sea, lite dyrare alternativ, men jag som fick tag i så billiga biljetter känner att jag kan unna mig någon hundralapp till på hotellet isåfall. Blir jag ensam där då???
    Jag är säkert med på det... men lite dyrt i mina öron äen om jag gärna bor lite finare.
    är det liiite lyxigt? Har du länk?
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-29 23:11:52 följande:
    Ja typ. Nordic Sea hittar jag till, och det är typ allt. Så liiiite längre än utanför Centralen då. Helt ärligt har jag Sveriges sämsta lokalsinne och är, som påpekat, nervös och lite rädd av mig. Så att ge mig ut på en promenad för att hitta ett hotell som jag aldrig varit på - det kräver nästan en snaps eller två.
    Fast vi är ju tillsammans och jag är ändå ganska duktig på att hitta, men hittar jag inte så blir jag jäkligt vimsig.
  • Jen ny

Jag har bott på amaranten innan och dit hittar jag lätt. (kanske inte ska lova fööör mycket) och de är lite billigare men älskar deras frukost.

• Jen ny
    Vildkorn skrev 2008-12-29 23:20:09 följande:
    Amaranten har jag oxå bott på för många år sen. Minns inte någon frukost... men drinkarna i baren var helt okej.
    Ah, var gravid med Lilly när jag bodde där så jag höll mig undan det där.
    Så ganska självklart att jag minns frukosten.
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2008-12-29 23:29:00 följande:
    Då förstår jag! Antar att jag också skulle kommit ihåg frukosten då. Själv är jag ganska säker på att jag missade den då jag bodde där.
    Ja, men den var god och de hade allt. Bättre än så blir det ju inte...
  • Jen ny

de har barnvakt på rummet. Hahahahaha

• Jen ny
    Vildkorn skrev 2008-12-29 23:46:39 följande:
    Helt underbart...  då ska jag också bo där. Så kan vi inviga baren sen.
    Ja, precis. Weeeee

haha
Svar på tråden Trådträff Mars 09