• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Kicko

Vi får kolla priserna exakt när de öppnar på Örlogshemmet efter helgen
    Misstänker att priset är som Lycklig skrev.
    ska bli kul att träffa alla.

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • MariaK

Sen är det ju så att vi behöver ju inte ligga på samma hotell vi som ska bo så. Utan eftersom det tre bäddsrummet passar mig o kicko så bra så kanske vi tar där o ni som vill bo nära stationen bor där!!!!! För sen träffas vi ju ändå alla inne på dagarna!!!!!

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Kicko
    Camellis skrev 2008-12-30 22:14:23 följande:
    Ja, och då måste ju priserna på hemsidan vara för en natt alltså. Dvs typ samma priser som på Nordic Sea t.ex. Nu har jag iofs inte kollat möjligheter till familjerum där.
    Tyckte deras sida var rörig
  • Kicko

har de familjerum för ca det priset så hade det varit bra.

• Camellis
    Ja, och då måste ju priserna på hemsidan vara för en natt alltså. Dvs typ samma priser som på Nordic Sea t.ex. Nu har jag iofs inte kollat möjligheter till familjerum där.
    Nu har jag kollat och det blir betydligt dyrare på Nordic Sea om man ska dela rum för tydligen är sista natten skitdyr av någon anledning???
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis
    Kicko skrev 2008-12-30 22:16:55 följande:
    Tyckte deras sida var rörig
    Ja, jag fattar inte. Jag hade kollat fel första gången, men nu när jag ska kolla åt er som kommer på fredag och åker hem på söndag, så får jag ändå bara prisuppgifter för 27:e till den 28:e, men inget om 27:e t.o.m 29:e! Snurrigt!
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Jen ny
    och enligt mig verkar de hotell vi kollade på mycket roligare.
    Fast har de inte familjerum och folk vill dela så är det ju en annan sak, men det finns ju mycket billigare boende i stockholm förutom 1000 kr natten? Eller?
    De hotell vi kikade på igår var ju ändå 4 stjärnigt.
  • MariaK
    Camellis skrev 2008-12-30 22:17:30 följande:
    Nu har jag kollat och det blir betydligt dyrare på Nordic Sea om man ska dela rum för tydligen är sista natten skitdyr av någon anledning???
    ok men ni som bara ska bo en natt o har råd o lyxa till det med mindre gångavstånd kan ju sova där då
  • MariaK
    Jen ny skrev 2008-12-30 22:20:08 följande:
    och enligt mig verkar de hotell vi kollade på mycket roligare. Fast har de inte familjerum och folk vill dela så är det ju en annan sak, men det finns ju mycket billigare boende i stockholm förutom 1000 kr natten? Eller?De hotell vi kikade på igår var ju ändå 4 stjärnigt.
    Jag är inte så kräsen Lite frukost o en säng till mig o barna är mina krav
  • Kicko

För min del går det bra med vandrarhem med. Har förstått att ni andra vill bo på hotell så jag följer er.
    vi får väll kolla andra ställen med

Svar på tråden Trådträff Mars 09