• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • MariaK

Ne nu drar jag mig uppåt....... Har en lång kväll framför oss imorgon!!!!!

Kram o godnatt!!!!

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Camellis
    Camellis skrev 2008-12-30 22:19:52 följande:
    Ja, jag fattar inte. Jag hade kollat fel första gången, men nu när jag ska kolla åt er som kommer på fredag och åker hem på söndag, så får jag ändå bara prisuppgifter för 27:e till den 28:e, men inget om 27:e t.o.m 29:e! Snurrigt!
    NU fattar jag! Ok, om man är två vuxna som delar med varsitt barn (eller med tre barn då, som Kicko och Lycklig) kostar det 1850 för två nätter. Vad jag förstår av rummet är det då en queensize säng och två extrasängar (det tredje barnet måste samsova med föräldern eller någon annan i rummet då). Vad jag förstår är det 1850 för RUMMET så delar ni på det blir det runt 900 per skalle.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Jen ny
    Kicko skrev 2008-12-30 22:23:28 följande:
    För min del går det bra med vandrarhem med. Har förstått att ni andra vill bo på hotell så jag följer er. vi får väll kolla andra ställen med
    Jag kan inte kolla nu men ska snart kika. Håller på att installera office och min dator är såååå seg. Går inte att göra något alls. tar massa tid att bara kolla svaren här.
  • Camellis
    MariaK skrev 2008-12-30 22:20:36 följande:
    ok men ni som bara ska bo en natt o har råd o lyxa till det med mindre gångavstånd kan ju sova där då
    Som sagt Nordic Sea blir billigare för er, men det beror ju på om det går att ett av barnen samsover då.
  • MariaK
    Camellis skrev 2008-12-30 22:26:13 följande:
    NU fattar jag! Ok, om man är två vuxna som delar med varsitt barn (eller med tre barn då, som Kicko och Lycklig) kostar det 1850 för två nätter. Vad jag förstår av rummet är det då en queensize säng och två extrasängar (det tredje barnet måste samsova med föräldern eller någon annan i rummet då). Vad jag förstår är det 1850 för RUMMET så delar ni på det blir det runt 900 per skalle.
    ok det var ju inte dumt ha ha 
  • Camellis
    Jen ny skrev 2008-12-30 22:20:08 följande:
    och enligt mig verkar de hotell vi kollade på mycket roligare. Fast har de inte familjerum och folk vill dela så är det ju en annan sak, men det finns ju mycket billigare boende i stockholm förutom 1000 kr natten? Eller?De hotell vi kikade på igår var ju ändå 4 stjärnigt.
    Ska man bo centralt tror jag nog att man hamnar runt 1000-lappen per natt. Men det är ju olika det där. Vissa hotell tar betalt per person och andra per rum.

OK; nu ser jag att jag hade fel IGEN! Det var pris per skalle, så det skulle alltså kosta 1850 för er båda två.
  • MariaK

Man kan ju kolla om de har resesängar där med ....... Då får de ha många

• Camellis
    MariaK skrev 2008-12-30 22:30:22 följande:
    ok det var ju inte dumt ha ha 
    Ja fast jag tjabblar till det hela tiden. Sorry!
  • MariaK
    Camellis skrev 2008-12-30 22:30:53 följande:
    Ska man bo centralt tror jag nog att man hamnar runt 1000-lappen per natt. Men det är ju olika det där. Vissa hotell tar betalt per person och andra per rum. OK; nu ser jag att jag hade fel IGEN! Det var pris per skalle, så det skulle alltså kosta 1850 för er båda två.
    Skrikandes 
Svar på tråden Trådträff Mars 09